Simpsons zijn wel leuk ja, South Park niet meer zo imo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:41 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Simpsons en South Park is lachen
spioneren in mijn posthistoriequote:Op vrijdag 27 december 2013 02:42 schreef Rezania het volgende:
Freek is een viezerik, beetje in KPD posten, bah.
Nee, ik opende KPD en zag het toevallig staan.quote:
Je ging zeker kijken in het naakte heren topic?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik opende KPD en zag het toevallig staan.
Misschien. Niet dat daar veel te zien valt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je ging zeker kijken in het naakte heren topic?
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien. Niet dat daar veel te zien valt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
twinks staan voortaan bekend als paxjes
en terecht, want pax is de koning van alle twinks
heil koning twink
TS heeft geen swagquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
20. En geen zorgen, doe niet aan swag of zo.
zou haar doen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vraag over hoe het internet werkt is toch niet idioot?quote:Op vrijdag 27 december 2013 07:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
ELI5 aka Explain Like I'm 5
E is for explain. This is for concepts you'd like to understand better; not for simple one word answers, walkthroughs, or personal problems.
LI5 means friendly, simplified and layman-accessible explanations, not for responses aimed at literal five year olds (which can be patronizing).
Al die idiote vragen geven je echter constant facepalm,vooral deze,deze of zelfs deze
Het is al vaker langs geweestquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:51 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Die vraag over hoe het internet werkt is toch niet idioot?
Laat? laat? Ik ben net wakkerquote:
En de comicon chicks dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Tip voor mezelf: blijf weg bij ComiCon en dat soort zaken.
Gotta catch em all?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.toywiz.com/pobpapltorog.html
Heeft iemand wat geld over om te doneren?!
Maar dan heb je gvd ook watquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja
Wat zijn die krengen ook duur zeg. :
iig geen geld meer, maar dat boeit niemand.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je ze allemaal hebt, heb je best wat ja.
Heb je een slechte jeugd gehad ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Wat moet je nou met pokémon knuffelsHoe oud ben je!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
iig geen geld meer, maar dat boeit niemand.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je een slechte jeugd gehad ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |