heb je je nog een beetje volgevreten dan of niet?quote:
Maar ik ben heul geen twinkquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:36 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Nein, als jij nou pics stuurt
Maakt niet uit jonger dan een twink mag ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Maar ik ben heul geen twink
Ik denk niet dat je kan fappen op mijn harige billetjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:38 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Maakt niet uit jonger dan een twink mag ook
aight sahbiquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Geen zin om te slapen, hoef de hele vakantie eigenlijk niks te doen en heb tot nu toe dan ook nog echt geen reet uitgevoerd
Zeker, zeker. Gisteren gourmet, vandaag veel brood en soep enzulks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
heb je je nog een beetje volgevreten dan of niet?
Laat dan maarquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kan fappen op mijn harige billetjes
[..]
aight sahbi
quote:
hoe is het met deze directeurenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zo hoort het. Ik heb sinds eergisteravond niks meer uitgevoerd, en dat blijft zo tot aankomende maandag.
Dan moet ik weer werken.
Aight, gister eerst thuis lekker eten. Vandaag gechilled bij vrienden, lkkr gefrituurdquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Gisteren gourmet, vandaag veel brood en soep enzulks.Jij?
tight, tightquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
hoe is het met deze directeuren
hoe is die ding daar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
hoe is het met deze directeuren
Hallon Fopjon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |