Even in de vriezer leggenquote:
Ik geloof niet dat er een Johannes in de lijst staatquote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Johannes, die niet is niet vermeer.
Anders leegwringenquote:
Nee, ik pas nog in de paddestoel, hoop alleen dat B_A snel weer weggaatquote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groeispurt eindelijk begonnen?
Jannes misschienquote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een Johannes in de lijst staat
7/10quote:
Nee, Uccie weerquote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
heb je op je ipad gekotst?
Ik deed nietsquote:
Die had een hand in zich...quote:Op donderdag 26 december 2013 22:51 schreef Grutsk het volgende:
Zou deze vrouw van nature zo'n stem hebben?
Het klinkt bij vlagen een beetje Kermit-achtig.
de schuld van de producer.....(echt waar!)quote:Op donderdag 26 december 2013 22:51 schreef Grutsk het volgende:
Zou deze vrouw van nature zo'n stem hebben?
Het klinkt bij vlagen een beetje Kermit-achtig.
Die opmerking over 3 kapotte ruitenquote:
Mijn verwachting is dat mijn stem ook opeens heel hoog overslaat wanneer er een hand in me gestoken wordtquote:
Ohquote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die opmerking over 3 kapotte ruiten
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat mijn stem ook opeens heel hoog overslaat wanneer er een hand in me gestoken wordt
Wie is B_A? Bassie_Adriaan?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik pas nog in de paddestoel, hoop alleen dat B_A snel weer weggaat
Boze Appel...die kwam asiel aanvragen in NWS....vanuit POL.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is B_A? Bassie_Adriaan?
quote:
Baracusquote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is B_A? Bassie_Adriaan?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]je hebt een slechte invloed op mijn beeldschermen
Beeldschermen ook nog. Toe maar...quote:Op donderdag 26 december 2013 22:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]je hebt een slechte invloed op mijn beeldschermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |