maar...maar HOE komt die zo hoog ?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt de meest kansloze plaat ooit gemaakt. Dat zeg ik vaker maar nu is dat ECHT zo.
Mongolen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
maar...maar HOE komt die zo hoog ?
Die kan echt wel zingen....jammer dat het van die kutnummers zijn.quote:
hee heeeequote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt de meest kansloze plaat ooit gemaakt. Dat zeg ik vaker maar nu is dat ECHT zo.
Die is uit mijn hoofd nog wel enigszins te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef Berkery het volgende:
Ach wat leuk, over een uurtje of zo weer een plaat van Train
Het is dat ik niet naar de jachtkast wilde lopen anders had ik mezelf door het hoofd geschoten na het zien van dat berichtquote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Jezus, had nog niet gezien dat die zo hoog stond
Klopt.. Zingen kan ze.. Maarja kut nummers. Zo zijn er meer artiesten die falen met hun talentquote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kan echt wel zingen....jammer dat het van die kutnummers zijn.
Ik kan nooit een liedje in mijn hoofd hebben als ik tegelijk andere muziek hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 22:19 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb nog steeds het kerstnummer slade in mijn hoofd
Dan heb je niets in je hoofd?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik kan nooit een liedje in mijn hoofd hebben als ik tegelijk andere muziek hoor
Delthafunkeehomosapien!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb al 21 jaar Mistadobalina in mijn hoofd
plek zatquote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Reclame.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar komt die opmars van Aznavour opeens vandaan trouwens? Hebben ze een musical over hem gemaakt ofzo?
Dan kan mijn brein niet focussen op twee nummers tegelijkquote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan heb je niets in je hoofd?
DWDDquote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar komt die opmars van Aznavour opeens vandaan trouwens? Hebben ze een musical over hem gemaakt ofzo?
Kwam vaak voorbij in DWDDquote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Mister Bob dobalinaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh en dat jaquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dan kan mijn brein niet focussen op twee nummers tegelijk
Tja als je eerst bij Sander hebt gezeten zoek je wel wat knaps daarnaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef glittertje39 het volgende:
die techneut van sander de heer die hangt ook nog steeds aan de bar op die bardame te geilen...
Dan heb ik liever formi formidablequote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef IJsblock het volgende:
Stromae met formidable op 1341 nieuw binnen zag ik
concert dus, zei hij net.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
heeft ie niet een concert? of moet ie een nieuw cd pluggen?
die versie van Van Dik Hout was erg goed trouwens bij Gielquote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik liever formi formidable
Jankend in de vangrail lag ik ervan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef IJsblock het volgende:
[..]
die versie van Van Dik Hout was erg goed trouwens bij Giel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |