1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
Heb tijd geleden al 6 verschillende video's ervan gezien.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:42 schreef tja77 het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=2QZ6ijw1D94
Kijk hier es naar, air force one. Een blok geweld, camera kwaliteit is ruk...
Die voor sander idd is een goeiequote:
Nee, niet echt...quote:Op donderdag 26 december 2013 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Weetje als je een beetje goed zoekt kun je voor hetzelfde geld opzich ook in Nederland zoiets nabootsen. Zoek de hardste knalcakes uit, een aantal bazen flowerbeds. Dan ben je ongeveer hetzelfde uit qua geld maar komt er iig een beetje in de buurt
Ja oke daar heb je wel gelijk in maar ik zeg al een klein beetje in de buurt.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, niet echt...
Kaliber Nederlands vuurwerk is maximaal 1,2" dat is 30mm.
Kaliber van air force one loopt op tot 2,4" dat is 60mm. En dat is een heel groot verschil. Tevens mag er in Nederlands vuurwerk geen flash zitten, en flash heeft een zeer snelle ontbranding, en dus een veel hardere knal.
Ja heb die gezien op YT, mooi blokje hoor. Als ik geld teveel had zou ik het zo doen:quote:Op donderdag 26 december 2013 21:52 schreef tja77 het volgende:
Maar als je een blok zoekt, wat enigzins in de buurt komt van dit geweld....
Zou ik voor de immortal gold gaan. Hele mooie effecten, maar blok kost ook 130-175 euro. Tis wel legaal, maar zijn eigenlijk 4 aan elkaar gekoppelde 500 grams potten.
Garden of Eden is afgekeurd, en daarom niet meer leverbaar dit jaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja heb die gezien op YT, mooi blokje hoor. Als ik geld teveel had zou ik het zo doen:
- Immortal gold
- Garden of Eden
- 3 all at once cakes
- secret salute
Dit beetje aan elkaar fixen en je hebt al een aardig showtje
I know maar je hebt iig nog die van vorig jaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Garden of Eden is afgekeurd, en daarom niet meer leverbaar dit jaar.
Het schijnt dat er bij een test van TNO een waarde is gemeten van 120,2 dB, waar 120 het maximaal toelaatbare is.
Secret Salute ga ik morgen bestellen, samen met de immortal gold en nog 2-3 potten.
die jeugd ook van tegenwoordigquote:Op donderdag 26 december 2013 22:47 schreef Fred0w het volgende:
Alles wat ze nu afsteken is ook echt illegaal, zware klappen eerder deze avond.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
die jeugd ook van tegenwoordig
Omdat legaal saai isquote:Op donderdag 26 december 2013 22:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Als ik die prijzen af en toe hoor wat mensen voor illegaal vuurwerk betalen![]()
Ik snap dan niet waarom je niet gewoon legaal koopt.
En ff serieus, nitraten van hoge kwaliteit zijn goedkoper dan gemiddelde thunderkings.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Als ik die prijzen af en toe hoor wat mensen voor illegaal vuurwerk betalen![]()
Ik snap dan niet waarom je niet gewoon legaal koopt.
Ik had ze voor 2.75 per pakje vorig jaar FP3.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En ff serieus, nitraten van hoge kwaliteit zijn goedkoper dan gemiddelde thunderkings.
Neem de binkie: Ongeveer 2,50voor 6 stuks. Pakje FP3 rond de 8 euro voor 20 stuks. Naast het feit dat een FP3 makkelijk gezegd 5x zo dof knalt is het ook ongeveer dezelfde prijs, en stel je koopt een heel karton kan je wel op de 5,- per pakje komen te zitten. Zo ook voor shells e.d.
10 karton zekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik had ze voor 2.75 per pakje vorig jaar FP3.
Cobra's 7 euro per pakje.
Nee 2 maar hij moest er vanaf. Half karton cobra's.quote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nee 2 maar hij moest er vanaf. Half karton cobra's.
nederlands vuurwerk mag wel degelijk flash bevatten. Dit geld alleen voor vuurwerk met luchteffecten (singleshots, pijlen en cakes). Elk schot mag maximaal 2 gram flash bevatten voor de effectspreiding (de knal dusquote:Op donderdag 26 december 2013 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, niet echt...
Kaliber Nederlands vuurwerk is maximaal 1,2" dat is 30mm.
Kaliber van air force one loopt op tot 2,4" dat is 60mm. En dat is een heel groot verschil. Tevens mag er in Nederlands vuurwerk geen flash zitten, en flash heeft een zeer snelle ontbranding, en dus een veel hardere knal.
Garden of Eden krijg je niet meequote:Op vrijdag 27 december 2013 02:37 schreef stoeltafel het volgende:
Overmorgen al vuurwerk ophalen, gaat een leuke ochtend worden.
Wordt flink tillen met een aantal grote cakeboxen.
BonFireworks
Artnr Artikelnaam Aantal Stukprijs Totaal
2009 Treasure island (Oriental Collection) 2 ¤ 23.75 ¤ 47.50
Subtotaal ¤ 47.50
Lesli Vuurwerk
216 Big Momma (Pyro Shopper) 1 ¤ 99.95 ¤ 99.95
Subtotaal ¤ 99.95
MX Vuurwerk
141 Hoogmoed (Menselijkheid) 4 ¤ 11.50 ¤ 46.00
Subtotaal ¤ 46.00
Royal Fireworks
RFC141200 Garden of Eden (Royal Fireworks) 1 ¤ 199.00 ¤ 199.00
Subtotaal ¤ 199.00
Rubro Vuurwerk
910 4 Seasons (Elite Brand) 1 ¤ 169.00 ¤ 169.00
RVW761 Delicious Thunder (Heavy Legends) 6 ¤ 29.95 ¤ 179.70
Subtotaal ¤ 348.70
Vuurwerkvisie
1505 Heroic Strike (Original collectie) 1 ¤ 9.95 ¤ 9.95
1580 Zena Cakebox (Zena collectie) 1 ¤ 99.95 ¤ 99.95
1582 Zena Revolution (Zena collectie) 1 ¤ 169.00 ¤ 169.00
Subtotaal ¤ 328.85
Totaal: ¤ 1109.95*
Misschien krijgt die de oude wel mee?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Garden of Eden krijg je niet mee![]()
Is afgekeurd
Heujj ook een goedenachtquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien krijgt die de oude wel mee?
ik ga eerst nog werken van 19.00 tot 4.00 en dan gaat de wekker om 9.30quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Morgenochtend 07:00 sta ik in de winkel
Haha, balenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ga eerst nog werken van 19.00 tot 4.00 en dan gaat de wekker om 9.30
Ik ga langs 5 winkelsquote:
Eerst PyroFM all night long, dan 07:00 voor de winkel, slof kanonslag stoken en langs de volgende winkelsquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga langs 5 winkelsdus ben tot een uur of 4 bezig met vuurwerk halen in verschillende steden
ik heb ook kanonslagen gekochtquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Eerst PyroFM all night long, dan 07:00 voor de winkel, slof kanonslag stoken en langs de volgende winkels
Whahaha ouwe baas, succes met je kanonslagjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb ook kanonslagen gekochtal was het alleen maar om aan een bedrag te komen voor minimale bestel bedrag
![]()
Ik heb vrij genomenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan dus niet naar pyroFM luisteren trouwens. Fucking lang werken
Correct,heb erg geluk gehad. Zit alleen beetje te denken hoe kk alles ga doorlonten. Of de cakes in de juiste volgorde aansteken of alles proberen door te lonten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien krijgt die de oude wel mee?
Pyro FM, is dat wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan dus niet naar pyroFM luisteren trouwens. Fucking lang werken
Ga je viscolont gebruiken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Correct,heb erg geluk gehad. Zit alleen beetje te denken hoe kk alles ga doorlonten. Of de cakes in de juiste volgorde aansteken of alles proberen door te lonten.
Bij mij moeten ze juist een beetje getimed worden. Anders is het allemaal veels te snel voorbij.quote:
dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:06 schreef tja77 het volgende:
Mensen stop aub met berichtjes sturen en vragen naar prijzen.
Ik heb niks liggen wat ik wil verkopen, als je zelf een beetje goed rondkijkt, kun je makkelijk zelf dingen regelen.
Lightyear is voor vuurpijlen de beste keuzequote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef NoBoNo het volgende:
Goedemorgen allemaal!
15 jaar geleden voor het laatst vuurwerk gekocht, je kent het wel, slof astronauten, slof baby vuurpijlen, om wat te kunnen knallen tijdens het kerstbomen rausen.
Dan word je wat ouder en denkt wat een onzin allemaal die domme knallers en koopt helemaal niks meer.
Maar nu we oudjaarsavond met wat vrienden bij elkaar zitten opperde plots iemand, moeten we ook wat lappen voor wat vuurwerk? Nou ja dus....aan mij de schone taak om rond de 130 euro wat leuks te kopen, maar wat is er allemaal goed en niet duur?
Zat zelf al te denken aan een 'the big five' cake en een light-year pijlen pakket.
Volgens een paartje heren moet er ook veel 'glitters' bij...![]()
Aangezien ik verder geen idee heb wat tegenwoordig wat wat is....iemand ideeën?
Dat kan, ik haal bij 5 winkels dusja, niet zoveel gratisquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef NoBoNo het volgende:
Mmmmmm...vuurwerktotaal.nl of zenavuurwerk.nl, je zou toch bijna denken dat dezelfde importeurs zijn.
Website ziet er nagenoeg hetzelfde uit en aanbod is ook ongeveer gelijk met dezelfde prijzen.
Denk dat het dan ook nog een kwestie wordt van waar krijg ik de leukste dingen gratis bij een bestelling?
Ja omdat deze 120,2 DB deed en 120 is toegestaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Garden of Eden krijg je niet mee![]()
Is afgekeurd
Diep triest inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja omdat deze 120,2 DB deed en 120 is toegestaan
Of je moet de 2012 versie hebben inderdaad.
Dat kun je wel stellen.quote:
De neuk, dat effect is gewoon 100mm ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef smegmanus het volgende:
Zink 915
Dit jaar één setje pijlen, gewoon legale turbo clash van Rubro, best leuk voor dat geld.
Die is wel mooi ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef smegmanus het volgende:
Zink 915
Dit jaar één setje pijlen, gewoon legale turbo clash van Rubro, best leuk voor dat geld.
Kom je nu mee nu ik alles al besteld hebquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef smegmanus het volgende:
Zink 915
net ff die turbo dingen opgezocht. Ik zou ze niet perse missen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kom je nu mee nu ik alles al besteld heb
Stiekum toch weer gaat lurken naar die pijlen...:@
hey vet, die heb ik ook wel eens gehad 15 jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef smegmanus het volgende:
Zink 915
Zijn nog steeds wel te krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hey vet, die heb ik ook wel eens gehad 15 jaar geleden.
toen maar 15 gulden weet ik nog
zo'n dikke pijl ik daarna nooit meer gezien
Zijn me allebei iets te duurquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:17 schreef FL_Freak het volgende:
ìk wil de tears of heaven![]()
ik wil de air force one
Hahaha...quote:
Nicequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
net ff die turbo dingen opgezocht. Ik zou ze niet perse missen.
Smile from hell even opgezocht. Die is ook nice. Veel ti knallersquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hahaha...
Tears of heaven en smile from hell zijn toch wel de mooiste blokjes die er zijn vind ik zelf.
Air force one is ook een beest.
Grotere versie van tears from heavenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Smile from hell even opgezocht. Die is ook nice. Veel ti knallers
24 inch is echt ziek. Zelfs professionele pyro's mogen in europa dit kaliber niet hebben. Zul je ook bijna alleen maar in Azië zien.quote:
Ja, alleen jammer dat uiteindelijk mijn collectie van +1500¤ door de blauwe petten is meegenomenquote:
Dat geluid op die cameraquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Grotere versie van tears from heavenzeker nice.
Een van de mooiste blokken blijft toch wel de triplex txb869. 5 minuten puur geweld.
Hier is ie al wel een poosje bezig, maar wel mooi in context (tijdens jaarwisseling). Is van afstand gefilmd. Je hoort wel andere blokken op de achtergrond, maar deze komt overal boven uit. Dan pas heb je echt door wat voor een geweld er uit zo'n blok komt.
48 inch meen ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is nou eigenlijk de grootste shell ooit gemaakt?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Grotere versie van tears from heavenzeker nice.
Een van de mooiste blokken blijft toch wel de triplex txb869. 5 minuten puur geweld.
Hier is ie al wel een poosje bezig, maar wel mooi in context (tijdens jaarwisseling). Is van afstand gefilmd. Je hoort wel andere blokken op de achtergrond, maar deze komt overal boven uit. Dan pas heb je echt door wat voor een geweld er uit zo'n blok komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Was in China, ontstoken van (ik meen) 2,5 km van het publiek afquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stel dat zo'n shell fout zou gaan en in het publiek zou belanden
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Japan, Niigata, precies te zijn: Katakai Hanabi Matsuri. http://en.wikipedia.org/wiki/Katakai,_Niigataquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Was in China, ontstoken van (ik meen) 2,5 km van het publiek af
het publiek staat daar veel te ver voorquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stel dat zo'n shell fout zou gaan en in het publiek zou belanden
Dinsdag.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:32 schreef Toto69 het volgende:
Nog mensen bij vuurwerkdiscount morgen?
Jup, in Almelo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook geweest toevallig? Werkte er toen.
Grappig, dan heb je me ongetwijfeld gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |