Dagelijksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met de Society Shop, maar ¤115,- voor één paar schoenen kan niet van hoge kwaliteit zijn, dunkt me. Ik vind Van Bommel (niet Floris) al niet je van het, en die zijn ruim twee keer zo duur. Ben je van plan om de schoenen dagelijks te gaan dragen, of is het enkel voor bij een presentatie voor school/werk of bij andere speciale gelegenheden?
Ik heb die van mij ook in de sale gekocht. Ik heb er ¤100,- voor betaald, terwijl ze normaal gesproken ¤200/¤250,- kosten. Voor het geld een prima schoen, maar ik zou er geen ¤200,- aan uitgeven. Mijn ervaring is dat de hakken erg snel slijten. De kans dat ik herenschoenen van Van Bommel koop acht ik niet groot. Een paar sneakers wil ik nog wel overwegen (in de sale dan). Als je tevreden bent over Van Bommel kun je net zo goed een paar kunnen proberen te scoren in de aanbieding, al dan niet online. Het lijkt me sterk dat die van de Society Shop van hogere kwaliteit zijn als die half zo duur zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef bear87 het volgende:
[..]
Dagelijks
van Bommel bevalt mij overigens uitstekend. Ik koop schoenen altijd in de sale overigens, het is makkelijk om van Bommel oid <150 euro te scoren dan.
De voorkant van deze schoenen slijten erg snel. want er is geen zool aan de onderkant waar je je voet afwikkelt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef Solo14 het volgende:
Ik ben op zoek naar nette slip on schoenen, maar kan ze nergens vinden. Alleen timberland heeft het type schoen wat ik zoek. Weet iemand hier waar ik zulk soort schoenen wel kan vinden?
[ afbeelding ]
Handige tip na 11 maanden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:34 schreef Thorical het volgende:
[..]
De voorkant van deze schoenen slijten erg snel. want er is geen zool aan de onderkant waar je je voet afwikkelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |