Die kraag moet je in je trui stoppen niet zo eroverheen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:26 schreef LMLucky het volgende:
[ afbeelding ]
wat voor schoenen zal ik hier onder dragen?
is gewoon donkerblauwe spijkerbroek trouwens
Waaromquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:04 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Die kraag moet je in je trui stoppen niet zo eroverheen.
Ok maar kan je hier nette veter schoene onder aan of nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:14 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Omdat het er niet uit ziet, die uitstekende kraag.
Moet je niet aan mij vragen, ik loop nog met afgetrapte allstars onder alles.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:20 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Ok maar kan je hier nette veter schoene onder aan of niet
Ok, ik blijf het toch zo dragen als op die fotoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:32 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen, ik loop nog met afgetrapte allstars onder alles.
Ik kan dit niet netjes noemen. Als je een nettere instap schoen zoekt zou ik kijken naar een penny loafer, al durft niet iedereen dat aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef Solo14 het volgende:
Ik ben op zoek naar nette slip on schoenen, maar kan ze nergens vinden. Alleen timberland heeft het type schoen wat ik zoek. Weet iemand hier waar ik zulk soort schoenen wel kan vinden?
[ afbeelding ]
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken. Maar ik wil een wat meer casual uitvoering, met een platte onderkant zeg maar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik kan dit niet netjes noemen. Als je een nettere instap schoen zoekt zou ik kijken naar een penny loafer, al durft niet iedereen dat aan.
Hieronder een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Nee, niet dat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:06 schreef kipknots het volgende:
Een boat shoe dan? Wel met veters, maar tegelijkertijd toch een soort casual loafer.
[ afbeelding ]
tuurlijk kan dat wat voor kleur is die trui?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:20 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Ok maar kan je hier nette veter schoene onder aan of niet
zeker mooi! de broek moet dan wel er net wat boven zweven voor het mooiste effect idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik kan dit niet netjes noemen. Als je een nettere instap schoen zoekt zou ik kijken naar een penny loafer, al durft niet iedereen dat aan.
Hieronder een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Oke, de trui is donker blauw, je zou bijna zeggen dat het zwart isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeker mooi! de broek moet dan wel er net wat boven zweven voor het mooiste effect idd.
zou geen zwarte nette schoenen eronder dragen ... tenzij deze echt totaal niet glimmen .. toch zouden donkerbruine schoenen er perfect bij staan .. mooie bijpassende riem erbij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:11 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Oke, de trui is donker blauw, je zou bijna zeggen dat het zwart is
Ok ok,quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou geen zwarte nette schoenen eronder dragen ... tenzij deze echt totaal niet glimmen .. toch zouden donkerbruine schoenen er perfect bij staan .. mooie bijpassende riem erbij.
Wat voor pijpen heeft de broek? Niet te wijd mag ik hopen?
Dat zijn drivers, bedoeld voor autorijden. Moeten wel te vinden zijn, maar persoonlijk vind ik het niks. Een goede zool doet heel veel qua uitstraling en dit soort zolen staan nooit goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:32 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee, niet dat.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Iedereen ze eigen smaak. Ik kan ze gewoon echt nergens vinden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:27 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat zijn drivers, bedoeld voor autorijden. Moeten wel te vinden zijn, maar persoonlijk vind ik het niks. Een goede zool doet heel veel qua uitstraling en dit soort zolen staan nooit goed.
Om te huilen.quote:Op maandag 3 februari 2014 04:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is er exact mis met Bugatti schoenen.heb ook 1 paar, en tot nu toe is het enige slechte de veters
meteen eens stel katoenen erin gedaan. Maar verder, de zool houdt zich prima, en ze zitten redelijk. http://www.ziengs.nl/buga(...)44-u6807-318208.html
Probleem voor mij is dat ze niet te smal moeten zijn, en niet te lang :p. Die Bugatti's zijn maat 40, maar zouden best 39 mogen zijn denk ik.. Vrijwel geen enkele winkel biedt überhaupt 39.. Met Van Lier is het maatprobleem voor mij nog groter, in maat40 zwemmen mijn voeten rond in een loze ruimte.
Ik heb geen ervaring met de Society Shop, maar ¤115,- voor één paar schoenen kan niet van hoge kwaliteit zijn, dunkt me. Ik vind Van Bommel (niet Floris) al niet je van het, en die zijn ruim twee keer zo duur. Ben je van plan om de schoenen dagelijks te gaan dragen, of is het enkel voor bij een presentatie voor school/werk of bij andere speciale gelegenheden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:49 schreef bear87 het volgende:
Iemand ervaring met schoenen van the Society Shop? 2 paar voor 229,50 euro. Niet gek qua prijs, daarom op zoek naar ervaringen. Bij Suit Supply kom je er niet voor dat bedrag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |