Heb ook wel eens een paar schoenen van 35¤ aangeschaft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Rond de 100-150 euro. Maar daar tegenover moet de schoen wel ook goed zitten, en niet zo'n schoen die je maar 3 uur aan kan en daarna al last krijg van je hak. Dat is met de 30 euro modellen nogal het geval.
Ja 35 euro schoenen doen redelijk wat pijn. Wil best 200 euro voor een schoen uittrekken maar ik moet wel weten dat ik niet voor het merk betaal maar voor de kwalität. En nu weet ik niet of er in de schoenenwinkel merken zijn die voor kwalität gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een paar schoenen van 35¤ aangeschaft.Speciaal als kroegschoenen omdat ik op een punt in mijn leven was gekomen dat ik al mijn sneakers (Vans, Converse etc.
)had weggegooid. Weinig plezier van gehad idd.
quote:
Heb je de brogue al in overweging genomen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja 35 euro schoenen doen redelijk wat pijn. Wil best 200 euro voor een schoen uittrekken maar ik moet wel weten dat ik niet voor het merk betaal maar voor de kwalität. En nu weet ik niet of er in de schoenenwinkel merken zijn die voor kwalität gaan.
In de kleding industrie kan ik bijvoorbeeld wel een shirt van 50 euro kopen, maar dat shirt zal niet veel meer waard zijn dan bijvoorbeeld een 20 euro shirt. Dus ik wil wel gewoon waar voor mijn geld zeg maar.
Brogue heeft geen vieze modellen zolang de punt maar spits blijft dat is een vereiste.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Heb je de brogue al in overweging genomen?
Stuit net op een kittig modelletje van Magnanni in de uitverkoop!
Met punt!
[ afbeelding ]
Link
Ik vind persoonlijk de modellen van Van Lier een stuk minder temperamentvol dan de Magnanni's moet ik zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat Van Lier een merk is waar je met jouw budget prima mee 'uit de voeten' kunt, maar dat kwalitatief toch goed in elkaar steekt.
Voorbeeld.
Zou het niet doen man, je kan het doen... Maar ik vind het niets...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:02 schreef eend112 het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van deze schoenen, zeg maar als nette schoenen
- ik bedoel gewoon ze zien er niet achterlijk uit ofzo? hoef ze maar 1x te dragen en heb geen tijd om een beetje fatsoenlijke schoen uit te zoeken
Ik bedoel niet echt als nette schoenen maar gewoonquote:
Nice.....quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat Van Lier een merk is waar je met jouw budget prima mee 'uit de voeten' kunt, maar dat kwalitatief toch goed in elkaar steekt.
Voorbeeld.
Nee, ik weet het niet. Jij vraagt of die schoenen kunnen als nette schoenen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet echt als nette schoenen maar gewoon
je weet toch
Sorry, zien er wel echt achterlijk uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:02 schreef eend112 het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van deze schoenen, zeg maar als nette schoenen
- ik bedoel gewoon ze zien er niet achterlijk uit ofzo? hoef ze maar 1x te dragen en heb geen tijd om een beetje fatsoenlijke schoen uit te zoeken
vind ze ook niet mooi, maar is het heel erg?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Sorry, zien er wel echt achterlijk uit.
Het is maar voor 1x, ben een beetje te laat met kopen en nu heb ik ditquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou het niet doen man, je kan het doen... Maar ik vind het niets...
http://www.dolcis.nl/here(...)piure-blauw-03113165 Neem dan zoiets.
[ afbeelding ]
Mijn excuses maar die wat je nu hebt, wil ik niet dood mee gevonden worden. Die neus is zo lelijk, de naad ook. Jakkes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is maar voor 1x, ben een beetje te laat met kopen en nu heb ik dit
anders wordt het nike air max of dit:
[ afbeelding ]
Heb echt geen verstand van schoenen
voor wanneer is het en waaromquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe dan dit please.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor morgenquote:
Het zijn wel turkenschoenen.quote:
Gewoon je zelf blijven. Sneakers is prima. Mits niet voor zakelijke kantoorbaan?quote:
Bugatti schoenen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |