Heb ook wel eens een paar schoenen van 35¤ aangeschaft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Rond de 100-150 euro. Maar daar tegenover moet de schoen wel ook goed zitten, en niet zo'n schoen die je maar 3 uur aan kan en daarna al last krijg van je hak. Dat is met de 30 euro modellen nogal het geval.
Ja 35 euro schoenen doen redelijk wat pijn. Wil best 200 euro voor een schoen uittrekken maar ik moet wel weten dat ik niet voor het merk betaal maar voor de kwalität. En nu weet ik niet of er in de schoenenwinkel merken zijn die voor kwalität gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een paar schoenen van 35¤ aangeschaft.Speciaal als kroegschoenen omdat ik op een punt in mijn leven was gekomen dat ik al mijn sneakers (Vans, Converse etc.
)had weggegooid. Weinig plezier van gehad idd.
quote:
Heb je de brogue al in overweging genomen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja 35 euro schoenen doen redelijk wat pijn. Wil best 200 euro voor een schoen uittrekken maar ik moet wel weten dat ik niet voor het merk betaal maar voor de kwalität. En nu weet ik niet of er in de schoenenwinkel merken zijn die voor kwalität gaan.
In de kleding industrie kan ik bijvoorbeeld wel een shirt van 50 euro kopen, maar dat shirt zal niet veel meer waard zijn dan bijvoorbeeld een 20 euro shirt. Dus ik wil wel gewoon waar voor mijn geld zeg maar.
Brogue heeft geen vieze modellen zolang de punt maar spits blijft dat is een vereiste.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Heb je de brogue al in overweging genomen?
Stuit net op een kittig modelletje van Magnanni in de uitverkoop!
Met punt!
[ afbeelding ]
Link
Ik vind persoonlijk de modellen van Van Lier een stuk minder temperamentvol dan de Magnanni's moet ik zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat Van Lier een merk is waar je met jouw budget prima mee 'uit de voeten' kunt, maar dat kwalitatief toch goed in elkaar steekt.
Voorbeeld.
Zou het niet doen man, je kan het doen... Maar ik vind het niets...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:02 schreef eend112 het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van deze schoenen, zeg maar als nette schoenen
- ik bedoel gewoon ze zien er niet achterlijk uit ofzo? hoef ze maar 1x te dragen en heb geen tijd om een beetje fatsoenlijke schoen uit te zoeken
Ik bedoel niet echt als nette schoenen maar gewoonquote:
Nice.....quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat Van Lier een merk is waar je met jouw budget prima mee 'uit de voeten' kunt, maar dat kwalitatief toch goed in elkaar steekt.
Voorbeeld.
Nee, ik weet het niet. Jij vraagt of die schoenen kunnen als nette schoenen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet echt als nette schoenen maar gewoon
je weet toch
Sorry, zien er wel echt achterlijk uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:02 schreef eend112 het volgende:
[ afbeelding ]
- ik bedoel gewoon ze zien er niet achterlijk uit ofzo? hoef ze maar 1x te dragen en heb geen tijd om een beetje fatsoenlijke schoen uit te zoeken
vind ze ook niet mooi, maar is het heel erg?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Sorry, zien er wel echt achterlijk uit.
Het is maar voor 1x, ben een beetje te laat met kopen en nu heb ik ditquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou het niet doen man, je kan het doen... Maar ik vind het niets...
http://www.dolcis.nl/here(...)piure-blauw-03113165 Neem dan zoiets.
[ afbeelding ]
Mijn excuses maar die wat je nu hebt, wil ik niet dood mee gevonden worden. Die neus is zo lelijk, de naad ook. Jakkes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is maar voor 1x, ben een beetje te laat met kopen en nu heb ik dit
anders wordt het nike air max of dit:
[ afbeelding ]
Heb echt geen verstand van schoenen
voor wanneer is het en waaromquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe dan dit please.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor morgenquote:
Het zijn wel turkenschoenen.quote:
Gewoon je zelf blijven. Sneakers is prima. Mits niet voor zakelijke kantoorbaan?quote:
Bugatti schoenen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil een Magnanni kopen ooit, hoewel ik meer een fan ben van Italiaanse maak. Probleem is ze zijn vaak redelijk duur, en dan ben je ook nog bang ermee te lopen.... Wat een probleem is.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Bugatti schoenen.![]()
![]()
Als ik jou was nou in deze schoenen naar je sollicitatie gesprek even schoonmaken en terugbrengen naar je winkel en je geld terug eisen. Dat ze dit model überhaupt mogen verkopen.Dat dit kan in Nederland.
Gewoon lekker sparen voor een normaal paar schoenen. denk aan bijvoorbeeld Magnanni of Hugo Boss.
Hoezo bang om ermee te lopen? Gewoon goed onderhouden en niet mee voetballen, dan loopt het allemaal wel los. O, en echt clubben op een technofeestje is misschien ook niet handig. Maar verder kun je die dingen zelfs prima aan in een fatsoenlijke bar/club, mocht je dat nodig vinden.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil een Magnanni kopen ooit, hoewel ik meer een fan ben van Italiaanse maak. Probleem is ze zijn vaak redelijk duur, en dan ben je ook nog bang ermee te lopen.... Wat een probleem is.
Nou soms ligt wel ergens modder etc, natuurlijk kan je ze daarna poetsen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoezo bang om ermee te lopen? Gewoon goed onderhouden en niet mee voetballen, dan loopt het allemaal wel los. O, en echt clubben op een technofeestje is misschien ook niet handig. Maar verder kun je die dingen zelfs prima aan in een fatsoenlijke bar/club, mocht je dat nodig vinden.
Saphir d'or of The Royal Treatment.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou soms ligt wel ergens modder etc, natuurlijk kan je ze daarna poetsen.Maar ik ben nog aan het zoeken naar waar ik mijn schoenpoets etc moet kopen etc. Kan niet echt geweldige tips hierover vinden behalve een ander forum maar die pakte het heel uitgebreid aan.
Is gewoon kleurloos ok? En heb ik paté en smeer nodig? En dan ook nog 2 borstels en 4 poetsdoeken?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Saphir d'or of The Royal Treatment.
Gewoon een kleurloze smeer is al voldoende. Je kan hier eventueel nog een lotion voor het gebruik van de kleurloze smeer gebruiken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is gewoon kleurloos ok? En heb ik paté en smeer nodig? En dan ook nog 2 borstels en 4 poetsdoeken?
Prima dan ga ik bij de hema kijken, alleen regelen dat ik een borstel regel. 2 borstels en een doek of 2?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Gewoon een kleurloze smeer is al voldoende. Je kan hier eventueel nog een lotion voor het gebruik van de kleurloze smeer gebruiken.
Als je een goed (lees: duur) paar schoenen koopt, wil de winkelier er ook wel even een bijpassend blikje schoensmeer bij doen. Gewoon om vragen en alleen de echte vrek zet dat op de rekening. Dan nog een borstel en een oud t-shirt en je kunt van start.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou soms ligt wel ergens modder etc, natuurlijk kan je ze daarna poetsen.Maar ik ben nog aan het zoeken naar waar ik mijn schoenpoets etc moet kopen etc. Kan niet echt geweldige tips hierover vinden behalve een ander forum maar die pakte het heel uitgebreid aan.
Bedankt ben begonnen met wat goedkopere 90 euro, maar ik wil nog wel eens een duurdere aanschaffen...Maar eerst eens kijken wat, ben erg tevreden met een gespsschoenen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je een goed (lees: duur) paar schoenen koopt, wil de winkelier er ook wel even een bijpassend blikje schoensmeer bij doen. Gewoon om vragen en alleen de echte vrek zet dat op de rekening. Dan nog een borstel en een oud t-shirt en je kunt van start.
Nee, dat doen ze niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niks, heerlijke schoenen!! Nette spijker er onder en het lijken gewoon heren schoenen.
Nee, dat is een feit en wees blij dat iemand je er op wijst. Niks mis met die schoenen, maar net wordt het nooit.quote:
Ik vind die andere schoentjes die gepost zijn maar beetje wijverig eigenlijk,quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, dat is een feit en wees blij dat iemand je er op wijst. Niks mis met die schoenen, maar net wordt het nooit.
Wat is dit verder een waardeloos topic geworden. Lijkt op ONZ of anders "Eerst hulp bij schoen ongelukken".
Daar hebben we het toch niet over?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind die andere schoentjes die gepost zijn maar beetje wijverig eigenlijk,
Nee kloptquote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch niet over?
Kap dan met een topic verkrachten.quote:
Beter dan de rest wat gepost isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:02 schreef eend112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ooit 2 paar van die "schoenen" gratis gekregen met bijpassende broek & jas en heb ze verscheidene maanden uitgeprobeerd in diverse landschappen, maar ik vond ze niet lekker en vooral niet "gewoon heren schoenen".quote:Op maandag 27 januari 2014 02:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niks, heerlijke schoenen!! Nette spijker er onder en het lijken gewoon heren schoenen.
Ik had de op niet goed gelezen, wat ik gister zag trouwens de neus en hak glimmend en de rest "stof"quote:Op zondag 2 februari 2014 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ooit 2 paar van die "schoenen" gratis gekregen met bijpassende broek & jas en heb ze verscheidene maanden uitgeprobeerd in diverse landschappen, maar ik vond ze niet lekker en vooral niet "gewoon heren schoenen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |