SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
City gaat gewoon uitlopen de tweede helft. Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:34 schreef Massel het volgende:
Hopelijk weer zo'n helft als de eerste
Zo fantastisch speelt hij niet altijd, soms is hij hele of halve wedstrijden onzichtbaar, is ook geen ramp, maar Ramsey vind ik een meer bepalende speler tot nu toe.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat klopt er niet? Ik wil dat middenmotertje nog wel eens zien zonder Özil.
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:44 schreef Smoofie het volgende:
Arsenal. City
. Sjelsie
.
Liverpool.
Met als enige toevoeging : AJAXquote:Op donderdag 26 december 2013 19:44 schreef Smoofie het volgende:
Arsenal. City
. Sjelsie
.
Liverpool.
Zeker, de kwaliteit spatte eraf tegen Roda.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:51 schreef Dven het volgende:
Ajax had overigens zowel Liverpool als City met een dikke nederlaag naar huis gestuurd.
FC Groningen had gevochten om het kampioenschapquote:Op donderdag 26 december 2013 19:51 schreef Dven het volgende:
Ajax had overigens zowel Liverpool als City met een dikke nederlaag naar huis gestuurd.
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show/theater
goeie kwaliteit
Door hem speelt Ramsey goed, maar ik ben benieuwd of Reus naar United gaat.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Zo fantastisch speelt hij niet altijd, soms is hij hele of halve wedstrijden onzichtbaar, is ook geen ramp, maar Ramsey vind ik een meer bepalende speler tot nu toe.
Elftalletjes gelijk City en Liverpool en eigenlijk zo goed als alle Engelse clubs spelen Ajax compleet in de kaart. Hier combineer je door als een warm mes door boter glijdt.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker, de kwaliteit spatte eraf tegen Roda.
Dat was me weer een loeiquote:
twitter:lukerolt twitterde op donderdag 26-12-2013 om 20:10:36Hope Suarez scores but breaks his leg in doing it reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |