SPOILER: Lindjes pareltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan wel eens wat pareltjes laten zien die inmiddels bij Ajax voetballen. De eerste drie seizoenen heb ik me echt gefocust op Nederlanders, maar die komen echt keihard te kort. (Max 3*) Uiteindelijk dus toch een hoop zuid-amerikanen binnengehengeld. Al dienen ze vooral als geldbrengers.El Amrani en Oviedo steken er toch wel bovenuitSPOILER: Lindjes pareltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Iancu natuurlijk maar dat is geen regen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:
Als je naar de pagina van een speler gaat kun je een rol selecteren en zie je welke stats het belangrijkste zijn daarvoorquote:Op donderdag 26 december 2013 17:57 schreef j95 het volgende:
Waar moet je eigenlijk naar kijken bij het beoordelen van een speler? Ik zie heel veel cijfertjes en zo, maar ik vind het lastig om te zien of ik echt iets aan een speler kan hebben.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En dit is wel een talent? Alles boven de 10 zo'n beetje.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je naar de pagina van een speler gaat kun je een rol selecteren en zie je welke stats het belangrijkste zijn daarvoor
[ afbeelding ]
Verder natuurlijk scouten
Ben je in onderhandeling met spelers?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:41 schreef wieisboos het volgende:
Waarom kan ik mijn budget niet veranderen?
[ afbeelding ]
Heb gewoon 6 miljoen wage budget
Spurs 74% balbezit en 60 schotenquote:Op donderdag 26 december 2013 18:44 schreef wieisboos het volgende:
![]()
met deze tactiek ook al Man City met 5-2 verslagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht alleen op een werkvergunning. Dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 19:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben je in onderhandeling met spelers?
bizar ja..echt puur geluk dat die tactiek werktequote:Op donderdag 26 december 2013 20:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Spurs 74% balbezit en 60 schoten![]()
![]()
Ook die keepers die naar de cornervlag snellen om de bal binnen te houden en hem dan in de voeten van de aanvaller passenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef d1ce het volgende:
Keeper van PSG wou net een bal buiten de 16 pakken maar bleek toch niet zo'n goed plan, kon hem in een leeg doel werken
Hier krijgt hij 4,5 ster. Hoogste bod was 37 miljoen van Bayern.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Die bedragen af en toe.![]()
[ afbeelding ]
Prima voetballer hoor, maar ik kocht hem twee seizoenen terug voor 13 miljoen, krijgt op dit moment maar 3,5* beoordeling en AS Monaco komt met een bod van 40 miljoen.
Kan Barbosa mooi op AMR.
Hij doet zijn naam eer aanquote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Kost me maar liefst 786k omdat hij nog geen contract heeft getekend.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon vol op de aanval en dan kunnen ze er niets meer van.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
Chelsea uit de CL geknikkerd![]()
Wie kom ik tegen in de finale? Juist.. PSG, mijn angstgegner![]()
![]()
Emmanuel Petitquote:
Hij moet zijn groeispurt nog krijgen denk ik.quote:
Zoals ik Barbosa heb getraind als AMR heb ik Zivkovic getraind als AML, daar doet hij het erg goedquote:Op donderdag 26 december 2013 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
Zivkovic aan Dortmund verkocht voor 31 miljoen.
Meneer heeft geen reet gepresteerd en begon te klagen over een beter contract.![]()
Heb je Raffie ook al?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Visie Cruijff dit dat.
Hij heeft zich teruggetrokken uit de voetballerijquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zoals ik Barbosa heb getraind als AMR heb ik Zivkovic getraind als AML, daar doet hij het erg goedKon hem gisteren aan Milan verkopen voor 57 miljoen maar toen hij op het punt stond om te tekenen heb ik de deal geannuleerd
![]()
lekker salarisquote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]nice
Ik kan voor ongeveer 35 miljoen euro een 30-jarige Agüero binnenhalen.Kost dus net zoveel als Zivkovic:
[ afbeelding ]
Zou in principe nog wel een jaar of 3 meekunnen denk ik.
Hoeveel wil hij bij jou dan? Jij kan (mag) geen 195k per week ophoesten lijkt me?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel wil hij bij jou dan? Jij kan (mag) geen 195k per week ophoesten lijkt me?
Maar dan zijn er nog steeds wel maxima waar je je aan moet houden van het bestuurquote:
Ja, maar 150 à 200k gaat wel denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dan zijn er nog steeds wel maxima waar je je aan moet houden van het bestuur
Bij mij was hij echt onhaalbaar..zelfs voor 150 miljoen. Geniaal goed die gast in mijn game met Chelseaquote:Op donderdag 26 december 2013 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
Ook kan ik Pogba ophalen bij Juventus, kost me alleen 90 miljoen en 250k per week salaris
Nicequote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk, Tim.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het alsnog annuleer, maar het is zeker mogelijk.
Ja, even een paar emmers volgezeept.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Had je de goal van jeboi Virgil gezien heute?
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, even een paar emmers volgezeept.Wat een baas.
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij was hij echt onhaalbaar..zelfs voor 150 miljoen. Geniaal goed die gast in mijn game met Chelsea
Facundo Ferreyra?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een andere leuke spits? Seizoen 6 alweer.Kan niet echt wat leuks vinden en wil er sowieso nog een bazenspits bij.
Maakt niet uit, dan ben ik toch al kampioen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:04 schreef d1ce het volgende:
Die vormdipjes aan het einde van elk seizoen zijn zo vervelend
Stuur een scout naar Afrika. Serieus, ik weet niet uit welke rimboe hij ze haalt maar daar rolt de ene na de andere scorende Hulk vandaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een andere leuke spits? Seizoen 6 alweer.Kan niet echt wat leuks vinden en wil er sowieso nog een bazenspits bij.
In seizoen 6 moet je gewoon op zoek gaan naar regens lijkt me..Talentjes van begin vh spel zijn allemaal of verneukt of wereldtop en in dat laatste geval kom je ze vaak wel tegen in de CLquote:Op donderdag 26 december 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ja oke, ik ook al wel maar wil graag dat een speler van mij topscorer gaat wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan ben ik toch al kampioen.
quote:
Leuk, thanks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Stuur een scout naar Afrika. Serieus, ik weet niet uit welke rimboe hij ze haalt maar daar rolt de ene na de andere scorende Hulk vandaan.
Klopt ook wel, mijn scouts zijn gewoon paupers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In seizoen 6 moet je gewoon op zoek gaan naar regens lijkt me..Talentjes van begin vh spel zijn allemaal of verneukt of wereldtop en in dat laatste geval kom je ze vaak wel tegen in de CL
Ik heb een Ghanese scout die half Afrika als zijn broekzak kent(regen scout) en stuur nog eens 2 scouts naar alle toernooien. Op die manier kom je het meeste wel tegen. Zelfde verhaal voor Azië en Noord-Amerika.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk, thanks.Ga eens kijken. Wat voor scout heb je daarheen gestuurd? Gewoon een random scout of eentje met die kennis?
[..]
Klopt ook wel, mijn scouts zijn gewoon paupers.
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben de enige zonder Romero en Fierro hier heb ik het idee
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben de enige zonder Romero en Fierro hier heb ik het idee
Haalt gewoon bijna elke wedstrijd een 8, het is echt een fucking beestquote:Op donderdag 26 december 2013 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, prima stats voor een spits, maar echt niet voor een AMR.Geen techniek, voorzet, flair, creativiteit..
Neem Young Boys als satellietclubquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
Wat![]()
Rode cijfers voor Ajax, 26 miljoen verlies het afgelopen jaar![]()
Eredivisie winnen en CL finale is dus niet genoeg![]()
![]()
Misschien maar goed dat ik Pogba niet kon halen
26 miljoen verlies draaien maar wel 135 miljoen transferbudget krijgen voor het nieuwe seizoenquote:
Pas maar op dat je geen fair play gezeik krijgt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
26 miljoen verlies draaien maar wel 135 miljoen transferbudget krijgen voor het nieuwe seizoen![]()
x 10000
Ik play fair altijdquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen fair play gezeik krijgt.
Nicequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:15 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Fair Play wat?![]()
Ik kom 5 miljoen te kort![]()
Even Allione en Romero in de etalage zetten![]()
Ik heb 300 miljoen met Portoquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice
Ik heb 110 miljoen als minimum transferbudget en kan gewoon geen enkele geschikte spits vinden.
Lukakuuuuquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice
Ik heb 110 miljoen als minimum transferbudget en kan gewoon geen enkele geschikte spits vinden.
benteke?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had 'm al gecheckt.33,5 miljoen waard
Juventus. Is wel haalbaar, maar lijkt me niet echt het geld waard.quote:
had ik met pogbaquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:35 schreef Lindgren. het volgende:
TERING.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoelang dit doorgaat.
Dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef d1ce het volgende:
Ik win de Eredivisie, Beker en CL. Ik krijg niet eens Manager van het Jaar trofee, wat is deze?
Alle prijzen zijn ook aan andere spelers gegeven, zowel in de ED als in de CL. Alleen heeft een wisselspeler van me het mooiste doelpunt dinges gewonnen ofzoquote:
Ik wilde onderhandelen en deed een tegenbod van 120 miljoen, toen trokken ze het bod inquote:
Nice!quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:52 schreef wieisboos het volgende:
goede eigen jeugd, wat is deze?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wilde onderhandelen en deed een tegenbod van 120 miljoen, toen trokken ze het bod in![]()
Maar wel dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
HAHA SHAKEN ALS MILKSHAKE DIE BROEDER HAHAquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
HAHA DIE KAN ZIJN CARRIÈRE WEL 'SHAKEN' HAHA WIE SNAPT HEM HIGH FIVE
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
HAHA SHAKEN ALS MILKSHAKE DIE BROEDER HAHA
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:04 schreef dion_v_k het volgende:
Lindgren, voor hoeveel heb jij Allione verkocht?
Ik verkoop hem net aan Man Utd voor 34,5 miljoen. Closequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker snel ook
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
Hebben jullie dit ooit gehad?Zhano postte hier deze week nog een soortgelijk gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker snel ook
hallo dus dit noemen ze nou twitter
iemand die dit weet? lijkt me nogal van cruciaal belang in het spelquote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef nino_070 het volgende:
Weet iemand of je voor de CL-regel dat je 4 spelers in je team moet hebben gehad tussen tot hun 21ste. Maar weet iemand het volgende:
Stel ik haal iemand van 17 uit Brazilie en laat hem 3 jaar in me 2e spelen. Kan ik hem dan ook uitlenen, maar dat hij dan later wel als jeugdproduct van mijn club geldt?
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik let er nooit op en heb er nog nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:13 schreef nino_070 het volgende:
[..]
iemand die dit weet? lijkt me nogal van cruciaal belang in het spel
Bij mij zit hij samen met Rekik en Willems bij Shaktharquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:23 schreef Lindgren. het volgende:
Transfervrij overgenomen. Sneijders contract liep af, dus zocht een Nederlandse opvolger.Zal vooral als invaller zijn minuten pakken als 10, CM en AMR.
[ afbeelding ]
Prima stats.2 goals en 2 assists bij z'n debuut.
Edit: Lol, meanwhile:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
morgen met Pogba naar de Adelaarshorst![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij zit hij samen met Rekik en Willems bij Shakthar![]()
Ik ga maar eens slapen, morgen met Pogba naar de Adelaarshorst![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:36 schreef ThadCastle het volgende:
15 punten uit 5 wedstrijden in een groep met Bayern en Inter
Bij mij gaat het in de competitie slecht, sta gewoon geen eerstequote:Op vrijdag 27 december 2013 02:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Begin is hier ook weer prima.
[ afbeelding ]
Al is het programma niet zo zwaar te noemen.
Heerlijk geloot ook.![]()
[ afbeelding ]
Die doet het altijd goed volgens mij. Was een topper in 2013 en nu ook weer in mijn lange spel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij mij gaat het in de competitie slecht, sta gewoon geen eerste5 punten achter op Benfica
Ik bekeek even de lijst van Golden Ball genomineerden, zie ik daar Hiljemark bij staanHeeft ook puike stats
Kan niet, telt mee voor homegrown in nation als hij in hetzelfde land uitgeleend wordt, maar niet voor de club.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:13 schreef nino_070 het volgende:
[..]
iemand die dit weet? lijkt me nogal van cruciaal belang in het spel
Je moet bij preferences een een optie aanvinken. Iets met reload skin meen ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:52 schreef Freire het volgende:
Morgen![]()
Heb net een logopack gedownload en geplaatst in de map C/Mijn Documenten/Sports Interactive/FM 2014/Graphics
In het spel kan ik ze echter nog niet zien
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Het is dat het shirt hetzelfde is.quote:
5 Nederlanders in de basis en 7 als wisselspeler, ben hofleverancier van Oranje.. Kan Ajax in het echt nog wat van lerenquote:
Voor dat geld koop je toch 20 talentjes terug waarvan 3 minstens zo goed zijn? Althans, zo doe ik het.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef dion_v_k het volgende:
Arsenal is net overgenomen door een Poolse zakenmagnaat, de dag erna kloppen ze meteen op de deur voor Fierro![]()
[ afbeelding ]
Het hoogste bod wat ik ooit heb gehad met FM![]()
![]()
Toch weiger ik het, hij is mijn enige hoop op CL winst, al 2 jaar op rij topscorer en beste speler in de CL.
Ja maar ik ben verliefd geworden op Fierroquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Voor dat geld koop je toch 20 talentjes terug waarvan 3 minstens zo goed zijn? Althans, zo doe ik het.
Je moet wel een verlies van 26 miljoen rechtzetten he.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar ik ben verliefd geworden op Fierro
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Je moet wel een verlies van 26 miljoen rechtzetten he.
quote:
quote:
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Keurig. Nog redelijk wat Nederlanders zo. Het is vaak ook gewoon karig met de talentjes van eigen bodem..
Toepasselijke achternaam.quote:
Die heb ik zojuist aangesteld als mijn nieuwe TD.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef ThadCastle het volgende:
0-3 gewonnen van Belenenses die eerste staan met 46 punten, ik 12de met 31 punten.
Rode kaart van hun hielp wel mee
1 van die regens die ik bij FCP B gedumpt heb wordt nu gewoon de nieuwe Paulo Futre genoemd
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef d1ce het volgende:
Kom net me bed uit, begint al gewoon te schemeren buiten![]()
Dan maar direct FM opstarten
Porto legende dus wel grappig als hij dan ook echt goed wordt. 2 ster potentie maar.. dat betekent wel dat hij een ster wordt in de Portugese competitie.. hahaquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist aangesteld als mijn nieuwe TD.
Geen enkele Nederlander in je eerste 18quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Teampje hoor![]()
![]()
#dionpost
Het is dat het shirt hetzelfde is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Teampje hoor![]()
![]()
#dionpost
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen enkele Nederlander in je eerste 18
En in totaal 1 in je hele selectie
Sorry dat ik zo'n patriot ben.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het is dat het shirt hetzelfde is.
#TJVpost
Voor het eerst met Pogba gespeeld en meteen met 2-0 winnen op Old Traffordquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:19 schreef TJV het volgende:
Tsja, als je die Fransman vaak van afstand laat schieten knalt ie er wel 40 in, maar hij is wel Frans.
Dat is dan ook gewoon een baas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor het eerst met Pogba gespeeld en meteen met 2-0 winnen op Old Trafford![]()
Ook nog eens man van de wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Wat verdient Aguero?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
Gingen we er vorig seizoen nog redelijk kansloos af op White Hart Lane..
[ afbeelding ]
Bam.
quote:
195k geloof ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef TJV het volgende:
[..]![]()
Finale CL tegen Lyon.. die Bayern met 6-1 naar huis sturen over 2 wedstrijden. Juist.
Wowquote:
2016. Zojuist voor de 2e keer op rij CL gewonnen dus dat zal wel meespelen.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:00 schreef TJV het volgende:
[..]
2016. Zojuist voor de 2e keer op rij CL gewonnen dus dat zal wel meespelen.
Baasje hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:03 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker allround
Ja, ik kwam er in Februari achter dat hij transfervrij naar Celtic vertrokquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Baasje hoor.
Bij iemand van jullie Gino Dekker opgevallen? Vind zijn stats niet verkeerd.
Ook dat is al niet verkeerd, ik haal hem bij het eerste. Is nog 19 dus gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er in Februari achter dat hij transfervrij naar Celtic vertrok![]()
Ik heb hem wel laten debuteren in Oranje. Speelt altijd erg goed en als ik hem meer had laten spelen bij Ajax was hij veel beter geworden dan hij nu is.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook 20 bij doorzettingsvermogen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:15 schreef TJV het volgende:
[..]
Ook dat is al niet verkeerd, ik haal hem bij het eerste. Is nog 19 dus gaat wel lukken.
Jep.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ook 20 bij doorzettingsvermogen?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef nino_070 het volgende:
Kan iemand me helpen, met waarom Holla (mijn spelverdeler) altijd na een halfuurtje spelen al 10% lagere conditie heeft als de rest? Zijn stats zijn nu voor zowel conditie als uithoudingsvermogen 13 dus daar ligt het niet aan.
Hieronder zet ik de spelersinstructies:Misschien omdat hij over het hele veld druk moet zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige spelers hebben dat gewoon, ik heb hetzelfde met Tielemans.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:46 schreef TJV het volgende:
In ander nieuws.. Benfica biedt 24 miljoen voor van der Hoorn. Die heeft nooit in de basis gestaan.
Twijfelde toch wel even.. paar keer naar zijn stats gekeken, verslag bekeken. ''Mis ik iets''? Nope.quote:
Ik heb het met Arda Turan, heeft gewoon met zijn stats te maken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien omdat hij over het hele veld druk moet zetten?
Sommige spelers hebben dat gewoon, ik heb hetzelfde met Tielemans.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]
Doei Mighty Mike, veel plezier in Portugal.![]()
Bakkali en Pogba halen voor 126 miljoenquote:
Gevalletje Sneijder:quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:23 schreef TJV het volgende:
Ja godverdomme man, zeg dan niet dat je weg wilt.
[ afbeelding ]
Dat doet hij nu ook bij Gala.. zou me niet verbazen als hij in de winter naar Engeland gaatquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gevalletje Sneijder:
Op 30 Augustus zeggen dat je bij Ajax blijft en op 31 Augustus naar Real vertrekken
Nu zit ik dus met een speler die niet blij is, maar krijg ook geen bod dat ik aanvaardbaar vind en heb geen vervanger. Als die kutmongool nou nadenkt voordat ie wat zegt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gevalletje Sneijder:
Op 30 Augustus zeggen dat je bij Ajax blijft en op 31 Augustus naar Real vertrekken
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:21 schreef TJV het volgende:
Mitrootje wil weg, vuile tyfushond. Vervanger nodig.
Teejeeveetje is op dreefquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef TJV het volgende:
[..]
Als die kutmongool nou nadenkt voordat ie wat zegt.![]()
Nouja heb hem nodig, niet zeiken maar scoren.quote:
88 voor Fierro hier ik win doeiquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef ThadCastle het volgende:
Godver die Michael Owen begint te zeiken omdat Manchester City hem wil. Heb hem de titel beloofdniet dat dat iets voorstelt hehe
Dat bod van City was 30 miljoen, united kwam in de zomer met 70
24 miljoen voor iemand die 10 wedstrijdjes per seizoen gespeeld heeft vind ik mooier.quote:
Ik verkocht hem na 2 seizoenen aan Porto, bij mij begon hij ook te melken over ambities dit dat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Nouja heb hem nodig, niet zeiken maar scoren.
Verhuren of lekker laten janken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef nino_070 het volgende:
Dank jullie, ik heb het druk zetten wat naar links geschoven kijken of het werkt.
Waar ik nou last van heb is dat spelers weg willen omdat ze te weinig spelen, maar als ik ze op de transferlijst zet en niemand bied worden ze boos als de transferperiode voorbij is -__-
Wat kan ik daar nou weer aan doen
Ik snap het ook niet, je verdient 60k per week, wint 2x de CL op rij, is het dan echt zo erg dat je af en toe naar de adelaarshorst moet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik verkocht hem na 2 seizoenen aan Porto, bij mij begon hij ook te melken over ambities dit dat.
24 miljoen voor gekregen. Toen kwam Fierro aan zet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar jij hebt vantevoren je game geedit dat weten wij hier allemaal ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Even op zijn snelheid trainen, dit kan echt niet
Lange spits ernaast en die ballen door laten koppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al heb ik dat ook ooit wel eens met een 10 gedaan, gewoon even klooien.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Speel 4231, zal wel bij hem instellen run at defencequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Lange spits ernaast en die ballen door laten koppen.Al heb ik dat ook ooit wel eens met een 10 gedaan, gewoon even klooien.
quote:
Moet je maar meer Nederlanders nemen bij Ajaxquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:29 schreef dion_v_k het volgende:
Heb ontslag genomen bij Oranje, lopen alleen maar paupers rond daar![]()
Afgelopen zomer afgeslacht door Portugal in de 2e ronde en dan zou ik me nu moeten kwalificeren voor het WK in een poule met Engeland en Zweden. Nee bedankt
Die zijn er godverdomme toch niet!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Moet je maar meer Nederlanders nemen bij Ajax
Hoeveel geluk kan je hebben. Thuis simpele winst op de Tsjechen, maar dan keihard falen met een 1-1 op Malta..en toch 2e omdat die Tsjechen verliezenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nu thuis winnen van de Tsjechen en uit bij Malta..en dan hopen dat zij ook punten laten liggen thuis tegen Bulgarije
Misschien is het een verrassing.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wilde mijn verzoek niet accepteren (voor de zoveelste keer), toen heb ik naar de media gelekt dat ik het er niet mee eens was en nu zie ik dit ineens bij bestuursverzoeken... Helemaal geen bericht van gehad over wat ze gaan bouwen en wat het kost etc. Vaag
Dat is het zeker, aangezien er ook geen lening is afgeslotenquote:
haha no shit, wrong pic. je kent hem toch wel? Best een bekende spelerquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
46 jaar? Kerel lijkt wel 103
Edgar Davids?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha no shit, wrong pic. je kent hem toch wel? Best een bekende speler
Ik heb een grote database en 37 speelbare competities met een i5-processorquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:28 schreef nino_070 het volgende:
als je hem googlet zie je dat de foto niet klopt
Wat voor database raden jullie trouwens aan om mee te spelen? Heb een i5 processor, maar wil nu wel een iets grotere database hebben...
37 landen of 37 competities?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb een grote database en 37 speelbare competities met een i5-processor
Gaat op zich prima hoor, hoewel dat geloof ik meer afhankelijk is van je RAM dan van je processor.
1e en 2e seizoen ergens onderin, 3e seizoen 10e en nu weer onderin. Zal me echt een worst wezen, vind het wel vermakelijk als ze weer met 9-1 verliezen van Telstar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Jong Ajax flopt zo hard bij mij hè..ik kan er niks van maken vooralsnog. Begon met 6 uit 2, inmiddels is het 14 uit 13 (13e plek).
Enige wat wel positief is dat is Nouri..16 jaar oud en gewoon uitblinker in iedere wedstrijd. 6 goals, 9 assists
Zwembroekenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Welke linkmiegel heeft bedacht dat Jong Ajax een ander broekje moet hebben dan Ajax zelf trouwens
[ afbeelding ]
Waarom niet voor de zekerheid ook de save game op een USB gezet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:54 schreef wieisboos het volgende:
Had mijn spel in de cloud opgeslagen, heb nog getest of ik hem kon laden en het lukte. Nu ben ik bij m'n ouders en staat er niks in de cloud
[ afbeelding ]
Kan ik nog iets doen of moet ik gewoon een nieuw spel starten?
Is het binnenkort je verjaardag?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wilde mijn verzoek niet accepteren (voor de zoveelste keer), toen heb ik naar de media gelekt dat ik het er niet mee eens was en nu zie ik dit ineens bij bestuursverzoeken... Helemaal geen bericht van gehad over wat ze gaan bouwen en wat het kost etc. Vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |