Precies. Kwartiertje fietsen naar de stad, pak ik de auto moet ik 5 minuten rijden en 10 minuten lopen vanaf free parkeren. Maar dat doe ik ook. x)quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wat dat fietsen betreft net zo iemand als ik. Ik pak bijna altijd de auto naar het busstation, wat nog geen 5 minuten fietsen is
Nee, zo erg ben ik niet. Ik fiets overal wel heen in de stad, behalve naar het sportcentrum. En momenteel heb ik een klapband, dus nu loop ik alles.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wat dat fietsen betreft net zo iemand als ik. Ik pak bijna altijd de auto naar het busstation, wat nog geen 5 minuten fietsen is
Heb ik ook, alles wat ik nodig heb is dichtbij, danwel heel snel te bereiken. Heeft toch nog z'n voordelen zo, bij je ouders wonenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef BlackLining het volgende:
Ik woon in het centrumheb hier alles, station is het verste weg op 10 minuten lopen.
Supermarkt op 5 minuten, stamkroeg op 7, vriendin ook zoiets, en meer heb ik niet nodig dus ideaal. Fiets is een paar maanden terug gejat. Geen nieuwe gehaald, is ook niet echt nodig.
Gewoon een nieuwe, alle vier die Opels waren nieuw. En altijd gedonder mee, en ze worden keer op keer besodemieterd door Opel met hun achterlijke garantie waardoor ze praktisch alle reparaties nog zelf betalen ook. En dan nu voor de vierde keer dezelfde auto kopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Solidberg het volgende:
Lekker slim die ouders van jou dan ja
Halen ze een gebruikte of nieuwe?
Ach, geld is geen probleem meer voor ze. Ze hebben hun hele leven keihard gewerkt (ja, gewerkt, niet de dikke manager uitgehangen) voor hun eigen bedrijf, dat vijf jaar geleden met veel geluk kunnen verkopen en rentenieren nu.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Solidberg het volgende:
Dat is gewoon echt stom![]()
Zou sowieso niet telkens een auto nieuw kopen, gewoon gebruikt eentje halen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe, alle vier die Opels waren nieuw. En altijd gedonder mee, en ze worden keer op keer besodemieterd door Opel met hun achterlijke garantie waardoor ze praktisch alle reparaties nog zelf betalen ook. En dan nu voor de vierde keer dezelfde auto kopen.
Dan verdien je het ook gewoon om ergens diep in de middle of nowhere met een externe krukas te komen staan.
Inderdaad, ik vind het ook kapitaal vernietiging. Ondanks dat ik echt een autoliefhebber ben zal ik niet snel een nieuwe auto kopen. Of je moet al echt een heel lekker salaris hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Solidberg het volgende:
Lekker slim die ouders van jou dan ja
Halen ze een gebruikte of nieuwe?
2/3x mee gehad, vind het niet echt een Volvo waardig systeem. Maar dat is persoonlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:19 schreef Solidberg het volgende:
Weten jullie overigens hoe de navigatie van die Volvo is? Dat vind ik namelijk het grootste minpunt aan onze huidige Laguna, je kan alleen maar 1 land of meerdere kleine landjes erop doen aangezien het met CDs werkt.
C4 Picassoquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef QuiCk01 het volgende:
Toch vind ik die Zafira er nog wel echt prima uitzien. Veel beter dan zo'n kuttige VW Touran![]()
[ afbeelding ]
Ja daar moet ik nog ff aan wennen vrees ik. Veel bestuurders ook zo te zien want al die idioten rijden met dagverlichting in de avond. Bloedlink.quote:
Vind het weer een heerlijk revolutionair geval. Typische Citroën. Overigens heb ik sowieso een hekel aan mensen die de verlichting niet gewoon op "automagisch" hebben staanquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:22 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja daar moet ik nog ff aan wennen vrees ik. Veel bestuurders ook zo te zien want al die idioten rijden met dagverlichting in de avond. Bloedlink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |