Tjah, onze vorige auto was een Mitsubishi Grandis. Had 500 miljoen LED's in de achterlichten. Dat was in het tijdperk dat LED's vrij nieuw waren als autoverlichting, dus dat was ook altijd maar weer spannend of er niet toevallig 1tje het begaf. Gelukkig niet gebeurd in die 4 jaar dat we hem hadden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
De kosten slaan inderdaad helemaal nergens op! Als er bij de achterlichten een ledje kapot is mag de hele boel ook vervangen worden... De constructie van de lampen is helaas niet zo gemaakt dat je ledjes kan vervangen, omdat deze normaal gesproken een langere levensduur hebben dan een auto ooit zal krijgen. Maar toch balen als je net een zwakke te pakken hebt.
Ik heb daar een keer een Caddy met imperiaal moeten afleveren. Ik uitstappen om te kijken of het past. zegt zo'n medewerker 'ah, dat lukt wel'. Ik rijdt door, gaat goed tot halverwege, daarna ook zo'n lekker geluid erbij. Maar ik moest gewoon doorrijden, dus dat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:08 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug gebeurt ja, alleen maar schade aan de balk omdat alleen het imperiaal er tegenaan zat. Zelfs geen krasje
Stinkt die van jullie ook nog zo ziek hard of is dat alleen in het begin? Bij verhuurmaatschappij paar van die dingen moeten rijden die echt hagelnieuw en net uit showroom waren maar stinken dat ze deden echt niet normaal. Leek wel alsof de hele kabelboom aan het doorbranden was. Die vent zij dat het bij de eerste paar duizend km normaal was en daarna nog sporadisch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs een auto als de Isignia was te klein![]()
Daarom valt het me best mee dat ie wél in de Jetta past die we nu hebben
Hahaha dan was jij het die mij gered heeft vorige keer. Ik stap nu altijd uit om te kijken of het past qua hoogte sinds ik dat hoordequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:53 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Wist ik veel dat er een imperiaal op die Caddy van me zat
In zo'n Grandis kun je inderdaad behoorlijk was ledjes kwijt in die lange lampen!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:39 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Tjah, onze vorige auto was een Mitsubishi Grandis. Had 500 miljoen LED's in de achterlichten. Dat was in het tijdperk dat LED's vrij nieuw waren als autoverlichting, dus dat was ook altijd maar weer spannend of er niet toevallig 1tje het begaf. Gelukkig niet gebeurd in die 4 jaar dat we hem hadden.
Zo'n onzin die elektronische kofferbakkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef zazzel het volgende:
Echt belachelijk dat soort reparaties.. Onze tijdelijke lease Evoque had opgegeven moment dat de elektrische functie van de achterklep niet meer werkte. Moest een hele nieuwe klep in... 2800 euro
M'n oom wilde even een setje winterbanden onder z'n X6 laten leggen, 2200 euries. Die dingen worden op aanvraag gemaakt, en zijn toch wel echt enorme sloffen.
Nee, ruikt gewoon normaal. Kan me trouwens ook niet herinneren dat ie anders heeft geroken dan een normale nieuwe-auto-geur eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:54 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Stinkt die van jullie ook nog zo ziek hard of is dat alleen in het begin? Bij verhuurmaatschappij paar van die dingen moeten rijden die echt hagelnieuw en net uit showroom waren maar stinken dat ze deden echt niet normaal. Leek wel alsof de hele kabelboom aan het doorbranden was. Die vent zij dat het bij de eerste paar duizend km normaal was en daarna nog sporadisch.
[..]
Hahaha dan was jij het die mij gered heeft vorige keer. Ik stap nu altijd uit om te kijken of het past qua hoogte sinds ik dat hoorde![]()
24quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:26 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Tot 24 zit je namelijk in een risico categorie en mag je de hoofdprijs betalen.
Niks te klagen hier met 40m2quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:15 schreef S-RS het volgende:
Toegegeven, ik snap niet hoe sommige mensen het op de kamers waar ze wonen in uithouden. Je moet wel even een relaxte kamer hebben vind ik, alles weg duwen op 8m2 is ook niks.
Rondje schade inspectie, knulquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:53 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Wist ik veel dat er een imperiaal op die Caddy van me zat
Onze C5 break heeft ook zo'n ding, werkt al 3 jaar probleemloosquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:40 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een auto gezien, ouder dan een maand of 6, waarbij die kofferbak functie nog niet kapot was
Gehehe, dat wil ik ook welquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Niks te klagen hier met 40m2
Als ik Groningen loop krijg ik heimweequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik vind Groningen echt een fijne stad.mijn vriendin woont wel heel mooi in Rotterdam, maar het karakter van Groningen is uniek.Al moet ik eerlijk toegeven dat als ik de kans had, ik vanmiddag nog op weg zou zijn naar Londen.
Het was nog vroeg...quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Rondje schade inspectie, knul
Ik denk dat ik nog liever in Almere ga wonen ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:26 schreef Viezze het volgende:
Ik acht de kans zeer groot dat ik na mijn studie een tijdje in Amsterdam ga wonen. Lijkt me echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |