abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 december 2013 @ 15:35:30 #276
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134877356
Ik zou best wel willen werken hoor, maar niet voor 200% is wel mager

O&N is sowieso overrated...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_134877573
Voor mij zeker niet overrated. We hebben een traditie met vrienden dat we 's nachts de stad in gaan en ons helemaal volgieten met champagne. Mooiste stapnacht van het jaar bij voorbaat :+
  maandag 30 december 2013 @ 15:49:12 #278
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134877996
Ik vind het met O&N altijd zo ballendruk en bij ons in de buurt is het ook regelmatig knokken dan.
Maar dat krijg je in Gelderland

Nee danku, ik ga liever wat bij vrienden hangen.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_134878067
Wij gaan juist nooit stappen (wel een paar keer gedaan, maar was veel drukker en veel duurder overal..), maar vieren het altijd bij iemand thuis. Veel drank inslaan, veel vreten inslaan, muziekje erbij, misschien.wat vuurwerk en het is een prima avondje.

Daarom ga ik morgen ook niet werken, we beginnen vaak om 16.00 al, als het niet eerder is :+
pi_134878110
Tot een uur of 1 bij iemand thuis, dit jaar bij mij, en daarna gaan we naar een besloten feest van onze stamkroeg. Alleen op uitnodiging, dus heel weinig kans op gedonder :)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134878393
Ja het is wel stervensdruk. Maar voor een paar euro extra kan je een VIP bandje kopen hier, waardoor je niet in de rij hoeft te staan ^O^ Inclusief glas champagne en gratis je jas op hangen, dus onderaan de streep maakt het weinig uit.
pi_134878532
Ja, als je toch al moet betalen wel.. Maar bijvoorbeeld mijn stamkroeg is normaal gewoon een kroeg waar je in en uit kan lopen wanneer je wil, terwijl je op oudejaarsavond ineens 15 Euro entree moet gaan betalen.
pi_134878598
Morgen ook 2 ritten. Eindhoven - Haarlem en Amsterdam Almere in resp. een A4 en een Insignia Sports Tourer.

Prima ^O^
  maandag 30 december 2013 @ 16:02:37 #284
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134878602
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan pak ik Nieuwegein wel. Deed vroeger geloof ik altijd de Cartesiusweg (oid) in Utrecht,aar als ik de app zo zie lijkt Nieuwegein handiger te zijn.
Je had ook die in Driebergen kunnen pakken, doe ik meestal als ik naar Houten moet. Je kan binnendoor zo doorrijden naar de "groene". Mn ouders wonen tussen Drieberen en Houten, dus als je de tussendoor wegen weet is het sneller dan Nieuwegein.
pi_134878670
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, als je toch al moet betalen wel.. Maar bijvoorbeeld mijn stamkroeg is normaal gewoon een kroeg waar je in en uit kan lopen wanneer je wil, terwijl je op oudejaarsavond ineens 15 Euro entree moet gaan betalen.
Ja dat is hier ook. Je wordt helemaal uitgekleed, maar met oud&nieuw boeit me dat eigenlijk niet zoveel.
pi_134878688
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef zazzel het volgende:

[..]

Je had ook die in Driebergen kunnen pakken, doe ik meestal als ik naar Houten moet. Je kan binnendoor zo doorrijden naar de "groene". Mn ouders wonen tussen Drieberen en Houten, dus als je de tussendoor wegen weet is het sneller dan Nieuwegein.
Is denk ik ook niet handig vanuit Rotterdam, of wel? Die in Nieuwegein lag redelijk op de route.

Was trouwens ook een onbemande pomp, mijn Esso-pas weigerde een paar keer, maar uiteindelijk lukte het :+
  maandag 30 december 2013 @ 16:07:01 #287
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134878816
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Is denk ik ook niet handig vanuit Rotterdam, of wel? Die in Nieuwegein lag redelijk op de route.

Was trouwens ook een onbemande pomp, mijn Esso-pas weigerde een paar keer, maar uiteindelijk lukte het :+
Je pakt 2 afritten later op de A12 en rijdt vervolgens binnendoor naar Houten. Dus zou niet heel veel uitmaken. Boeit verder ook niet :P
Die lui in Driebergen komen naar je toe en tanken je auto af, terwijl je zelf gewoon in de auto kan blijven zitten :z
pi_134878825
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat is hier ook. Je wordt helemaal uitgekleed, maar met oud&nieuw boeit me dat eigenlijk niet zoveel.
Maar het is ook een stuk drukker dan normaal en daar hou ik niet zo van. Ga ook veel liever op donderdag (hoewel vrijdag mijn EW-dag is, dus gebeurt eigenlijk nooit :P) of vrijdag stappen dan op zaterdag.

Ik word gewoon een ouwe lul denk ik ;(
pi_134878869
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef zazzel het volgende:

[..]

Je pakt 2 afritten later op de A12 en rijdt vervolgens binnendoor naar Houten. Dus zou niet heel veel uitmaken. Boeit verder ook niet :P
Die lui in Driebergen komen naar je toe en tanken je auto af, terwijl je zelf gewoon in de auto kan blijven zitten :z
Dat is wel geniaal, volgende keer daar dus _O_
pi_134878923
Morgen toch nog werk *O* Beginnen en eindigen in Groningen terwijl ik vanaf Zwolle werk :') Ik vroeg of ze het wel goed had gezien, maar het klopt :+

Heb m'n navigatie niet hier, maar ken beide afleveradressen dus kom goed weg.
pi_134879128
Oproep op FB voor morgen. Erg verleidelijk om te bellen of ik vanuit Rotterdam iets kan betekenen, maar vroeg beginnen met feesten is ook verleidelijk. Keuzes, keuzes...
pi_134879234
En vervolgens door naar Alkmaar om wat private aangelegenheden te fixen. Man wat een mooie dag morgen. _O_
pi_134879287
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 16:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Oproep op FB voor morgen. Erg verleidelijk om te bellen of ik vanuit Rotterdam iets kan betekenen, maar vroeg beginnen met feesten is ook verleidelijk. Keuzes, keuzes...
Hier hetzelfde, maar ben toch blij dat ik wat heb. Hoef ik me 's nachts minder schuldig te voelen als ik een godsvermogen uitgeef :')

Wat minder is, is dat ik morgen om 7 uur weg moet fietsen hier. Misschien nog even een oogje dicht doen 's avonds want anders ga ik de 24 uur aantikken.
pi_134879328
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef Viezze het volgende:
Morgen toch nog werk *O* Beginnen en eindigen in Groningen terwijl ik vanaf Zwolle werk :') Ik vroeg of ze het wel goed had gezien, maar het klopt :+

Heb m'n navigatie niet hier, maar ken beide afleveradressen dus kom goed weg.
Dan heb je nog geluk. Ik woon in Meppel, maar moet regelmatig beginnen in een of ander kutgat in Friesland met een onuitspreekbare naam of in het oosten van het land. En dan eindig ik bijna steevast in Amersfoort, al vind ik dat geen probleem. Maar die startplaatsen zijn echt ruk.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_134879436
Toch maar even bellen denk ik. Dan maar meteen door naar het feestje en alvast in de trein terug bier drinken ofzo :')
  maandag 30 december 2013 @ 16:20:53 #296
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134879495
Scheelt inderdaad best veel per regio. In Breda begon ik altijd bij de "grote" of bij de Duitse LM/HM en eindigde ook wel weer bij 1 van de 2. Nu in Utrecht was het vaak Vianen of Meerkerk. Wel goed voor de uren maar veel OV voor of na de rit.

quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch maar even bellen denk ik. Dan maar meteen door naar het feestje en alvast in de trein terug bier drinken ofzo :')
Ben benieuwd of ze je wat geven, vrijdag kreeg ik niets :') Spoedjes waren te ver.
pi_134879517
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je terug moet vanaf Groningen drink ik met je mee :')
pi_134879698
Toch maar even gebeld, gezegd dat ik om half 6 weer thuis wil zijn voor een feestje en 2 ritten gekregen. Gewoon vanuit mijn eigen regio zelfs en niet eens Utrecht of Amsterdam waar ze op Facebook om vroegen.

Dordrecht - Utrecht en Maarssen - Nieuwegein it is.
pi_134879831
Ik ben 6 uur weer thuis, toch wel lekker zo op de valreep toch nog een beetje fatsoenlijk loon volgende maand,
pi_134879849
Ah, V60 T4 en 508 e-HDI. Kan erger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')