Je had ook die in Driebergen kunnen pakken, doe ik meestal als ik naar Houten moet. Je kan binnendoor zo doorrijden naar de "groene". Mn ouders wonen tussen Drieberen en Houten, dus als je de tussendoor wegen weet is het sneller dan Nieuwegein.quote:Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan pak ik Nieuwegein wel. Deed vroeger geloof ik altijd de Cartesiusweg (oid) in Utrecht,aar als ik de app zo zie lijkt Nieuwegein handiger te zijn.
Ja dat is hier ook. Je wordt helemaal uitgekleed, maar met oud&nieuw boeit me dat eigenlijk niet zoveel.quote:Op maandag 30 december 2013 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, als je toch al moet betalen wel.. Maar bijvoorbeeld mijn stamkroeg is normaal gewoon een kroeg waar je in en uit kan lopen wanneer je wil, terwijl je op oudejaarsavond ineens 15 Euro entree moet gaan betalen.
Is denk ik ook niet handig vanuit Rotterdam, of wel? Die in Nieuwegein lag redelijk op de route.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef zazzel het volgende:
[..]
Je had ook die in Driebergen kunnen pakken, doe ik meestal als ik naar Houten moet. Je kan binnendoor zo doorrijden naar de "groene". Mn ouders wonen tussen Drieberen en Houten, dus als je de tussendoor wegen weet is het sneller dan Nieuwegein.
Je pakt 2 afritten later op de A12 en rijdt vervolgens binnendoor naar Houten. Dus zou niet heel veel uitmaken. Boeit verder ook nietquote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is denk ik ook niet handig vanuit Rotterdam, of wel? Die in Nieuwegein lag redelijk op de route.
Was trouwens ook een onbemande pomp, mijn Esso-pas weigerde een paar keer, maar uiteindelijk lukte het
Maar het is ook een stuk drukker dan normaal en daar hou ik niet zo van. Ga ook veel liever op donderdag (hoewel vrijdag mijn EW-dag is, dus gebeurt eigenlijk nooitquote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook. Je wordt helemaal uitgekleed, maar met oud&nieuw boeit me dat eigenlijk niet zoveel.
Dat is wel geniaal, volgende keer daar dusquote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef zazzel het volgende:
[..]
Je pakt 2 afritten later op de A12 en rijdt vervolgens binnendoor naar Houten. Dus zou niet heel veel uitmaken. Boeit verder ook niet
Die lui in Driebergen komen naar je toe en tanken je auto af, terwijl je zelf gewoon in de auto kan blijven zitten
Hier hetzelfde, maar ben toch blij dat ik wat heb. Hoef ik me 's nachts minder schuldig te voelen als ik een godsvermogen uitgeefquote:Op maandag 30 december 2013 16:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Oproep op FB voor morgen. Erg verleidelijk om te bellen of ik vanuit Rotterdam iets kan betekenen, maar vroeg beginnen met feesten is ook verleidelijk. Keuzes, keuzes...
Dan heb je nog geluk. Ik woon in Meppel, maar moet regelmatig beginnen in een of ander kutgat in Friesland met een onuitspreekbare naam of in het oosten van het land. En dan eindig ik bijna steevast in Amersfoort, al vind ik dat geen probleem. Maar die startplaatsen zijn echt ruk.quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef Viezze het volgende:
Morgen toch nog werkBeginnen en eindigen in Groningen terwijl ik vanaf Zwolle werk
Ik vroeg of ze het wel goed had gezien, maar het klopt
Heb m'n navigatie niet hier, maar ken beide afleveradressen dus kom goed weg.
Ben benieuwd of ze je wat geven, vrijdag kreeg ik nietsquote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch maar even bellen denk ik. Dan maar meteen door naar het feestje en alvast in de trein terug bier drinken ofzo
Als je terug moet vanaf Groningen drink ik met je meequote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch maar even bellen denk ik. Dan maar meteen door naar het feestje en alvast in de trein terug bier drinken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |