SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dat, die op de achtergrond met het kinderstemmetje.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)jtxWgAvMbl573Bk0oAL0
Koekoek eriksen
En de coach mocht ook mee naar de tribune las ik?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar Stoke nu al twee keer rood voor rust
Zeg dan gewoon twee goals tussen de 40e en 45e minuut.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:44 schreef Grifte het volgende:
In de 40e en 43e minuut rood voor Stoke. Die 0-1 voorsprong bij Newcastle een helft verdedigen... mwah.
Hadden ze Adebayor maar nooit weggedaan. Ook al washes zijn vader elephants en is zijn moeder a whore.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:47 schreef Dos37 het volgende:
Met een fatsoenlijke spits was Arsenal al kampioen
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon twee goals tussen de 40e en 45e minuut.
Je bent in de war met RVP.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hadden ze Adebayor maar nooit weggedaan. Ook al washes zijn vader elephants en is zijn moeder a whore.
Adebayor; wat een lichaam.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hadden ze Adebayor maar nooit weggedaan. Ook al washes zijn vader elephants en is zijn moeder a whore.
Adebayor; wat een lichaam.
Tenminste fit wanneer je hem nodig hebtquote:Op donderdag 26 december 2013 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent in de war met RVP.
Adebayor
RVP ook als je hem normaal laat trainen en niet overhaast inzet.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:56 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Tenminste fit wanneer je hem nodig hebt
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent in de war met RVP.
Adebayor
Helemaal niet. Meneer heeft zo'n 11 maanden per jaar helemaal geen motivatie om alles te geven. Daar kan je helemaal niet op bouwen.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:56 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Tenminste fit wanneer je hem nodig hebt
Daarom juistquote:Op donderdag 26 december 2013 16:59 schreef Morendo het volgende:
Is Arsenal dan op zoek naar een nieuwe spits? En zo ja, welke namen worden genoemd? Ze hebben nota bene Bendtner ook nog rondlopen.
Kans dat hij naar Barca of Real gaat is ook groot he, daar moet je wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:59 schreef Morendo het volgende:
Is Arsenal dan op zoek naar een nieuwe spits? En zo ja, welke namen worden genoemd? Ze hebben nota bene Bendtner ook nog rondlopen.
In de winter zeker niet. In de zomer misschien. Jackson Martinez zou mooi zijn, met Pedro erbij of zo.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Zou mooi zijn als Arsenal er in slaagt om Diego Costa te halen.
whahah u mad bro Pedro en Martinez?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:04 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
In de winter zeker niet. In de zomer misschien. Jackson Martinez zou mooi zijn, met Pedro erbij of zo.
En 1-0 West Ham.
troll/10quote:Op donderdag 26 december 2013 17:05 schreef Morendo het volgende:
Lambert van Southampton lijkt me wel een geschikte voor Arsenal; tenminste een Engelse jongen. Werkt hard. Tijger, dat is 'ie. Meer nog dan Falcao.
Ah. Ik zat me al af te vragen wat hij precies was. Maar een tijger dus.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:05 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
whahah u mad bro Pedro en Martinez?
Ze zouden ook Immers kunnen halen, dan kan Ozil banken.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:07 schreef Morendo het volgende:
Huddlestone zou Arsenal ook kunnen halen, dan kan Ramsey tenminste banken.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze zouden ook Immers kunnen halen, dan kan Ozil banken.
Immersquote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar zo dacht iedereen ook over Özil. Alhoewel dat een heel ander verhaal is natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Martinez misschien, Pedro gaat hem niet worden
Ander verhaal? Dat is gewoon een ander boek. Sterker nog: ander genre.....quote:Op donderdag 26 december 2013 17:09 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar zo dacht iedereen ook over Özil. Alhoewel dat een heel ander verhaal is natuurlijk.
De Schaakquote:Op donderdag 26 december 2013 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
De voorzetten zijn weer van het niveau Schaken.
[..]
Over een paar uur Liverpoolquote:
[..]
Kerolquote:
Arsenal is wel zo'n club waar Schaken zijn buitenlandse droom kan waarmaken.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
De voorzetten zijn weer van het niveau Schaken.
Hoop op een gelijkspelletje tussen City en Suarezquote:
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Arsenal is wel zo'n club waar Schaken zijn buitenlandse droom kan waarmaken.
Ok. Ik niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hoop op een gelijkspelletje tussen City en Suarez
Ga eens lekker naar het jodentopic, ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef Morendo het volgende:
http://www.goalsandglamou(...)orsson/#.UrxVa8FgWM8
40 miljoen, en dan praten we nergens meer over.
Voor Als ze direct handelen dan mag 30 miljoen ook wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef Morendo het volgende:
Higuain volgens de geruchten. Messi en Ronaldo zijn natuurlijk geen conventionele spitsen.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef iketurnerjr het volgende:
Goede spitsen zijn schaars tegenwoordig, de absolute top Messi Ronaldo en daaronder een groot gat
Chelsea moet een killer hebben
Goede bron jaquote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef Morendo het volgende:
Ga jij lekker een luchtbombardement weg proberen te koppen.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar het jodentopic, ofzo.
Had liever Gomez die nu bij Fiorentina zit, wat een speler is datquote:Op donderdag 26 december 2013 17:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Higuain volgens de geruchten. Messi en Ronaldo zijn natuurlijk geen conventionele spitsen.
Ze hebben Lukaku uitgeleendquote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef iketurnerjr het volgende:
Goede spitsen zijn schaars tegenwoordig, de absolute top Messi Ronaldo en daaronder een groot gat
Chelsea moet een killer hebben
Ditquote:Op donderdag 26 december 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
Ach. De jaarlijkse opleving van Arsenal duurde dit seizoen al bijna tot de kerst. Het gaat dus steeds beter.
Prima afmaker inderdaad. Geen aanspeelpunt natuurlijk. Maar dat zij Torres en Eto'o ook niet. Maar vooral die laatste is minder geworden zeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:16 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Had liever Gomez die nu bij Fiorentina zit, wat een speler is dat
Pelle.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:17 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Hij is nog maar 20 jaar oud![]()
Heb het over een spits die er gelijk staat
Bij Anzji deed hij het toch best aardig?( niet dat ik Rusland volg)quote:Op donderdag 26 december 2013 17:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Prima afmaker inderdaad. Geen aanspeelpunt natuurlijk. Maar dat zij Torres en Eto'o ook niet. Maar vooral die laatste is minder geworden zeg.
Reïncarnatie van Drogba aub Godquote:Op donderdag 26 december 2013 17:18 schreef Morendo het volgende:
Of Chelsea moet Diego Costa gewoon halen. Of Lewandowski. Genoeg te koop.
Want als je 20 jaar ben dan kan je misschien wel bij iedere club ter wereld de ballen er in trappen, maar bij Chelsea lukt dat dan opeens niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:17 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Hij is nog maar 20 jaar oud![]()
Heb het over een spits die er gelijk staat
Dat begrijpen de Arsenal fanboys nietquote:Op donderdag 26 december 2013 17:20 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, Arsenal heeft toch gewoon niet zo'n spectaculair elftal? Ik snap de teleurstelling niet zo. En natuurlijk worden ze geen kampioen.
De PL is van een ander niveauquote:Op donderdag 26 december 2013 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Want als je 20 jaar ben dan kan je misschien wel bij iedere club ter wereld de ballen er in trappen, maar bij Chelsea lukt dat dan opeens niet meer.
Hij bakt er niks van bij Everton idd.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
De PL is van een ander niveau
Kan goed ingooien schijnt.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:23 schreef Grifte het volgende:
Arsenal mist een type Bjorn Vleminckx
Everton met Chelsea vergelijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hij bakt er niks van bij Everton idd.
Wereld van verschil idd, hij speelt tegen andere clubs.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:24 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Everton met Chelsea vergelijken
Daarom heeft hij er al 40 PL wedstrijden en 20 goals opzitten.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
De PL is van een ander niveau
Je bent nog best laat met deze conclusie.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
Ik snap deze discussie niet. City wordt fluitend kampioen.
Oh ok sorry.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:25 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Je bent nog best laat met deze conclusie.
Even veel punten, beide geen geweldige clubs met een matige geschiedenis. Ik zie de overeenkomsten niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:24 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Everton met Chelsea vergelijken
quote:
Beide blauwe shirts.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Even veel punten, beide geen geweldige clubs met een matige geschiedenis. Ik zie de overeenkomsten niet.
Toch altijd fijn he als mama je je eigen kerstdiner laat samenstellen.quote:
Uh, ongetwijfeld. Geniet er van.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch altijd fijn he als mama je je eigen kerstdiner laat samenstellen.
quote:
Beide worden dit jaar geen kampioen. Met het verschil dat Everton een topspits heeft en Chelsea niet.quote:
Geen druk bij Everton om te presteren, lekker vrijuit voetballenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Wereld van verschil idd, hij speelt tegen andere clubs.
Skittles zijn echt heel anders dan smarties. Barbaar.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef Morendo het volgende:
Arsenal titelkandidaat nummer één nu?
Hahaquote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef Morendo het volgende:
Arsenal titelkandidaat nummer één nu?
4 PL titelsquote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Even veel punten, beide geen geweldige clubs met een matige geschiedenis. Ik zie de overeenkomsten niet.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
4 PL titels
7 fa cups
Cl
Europa League![]()
![]()
![]()
Vroegahquote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef Morendo het volgende:
In de jaren '90 was Chelsea wel een mooie club met types als Dennis Wise.
Bedankt voor deze verhelderende mededeling.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
Als je die goal van Walcot in Fifa maakt, dan denk je dat de keepers in die game verneukt zijn...
Even weinig druk als bij Chelsea. Die hoeven ook geen prijzen te pakken. Vergelijkbare stadions. Lukaku heeft er al meer westrijden opzitten dan de gemiddelde 25 jarige.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Geen druk bij Everton om te presteren, lekker vrijuit voetballen
Bij Chelsea ligt de druk hoger, en hij is pas 20, zijn dip moet er nog aankomen
Mogelijk gemaakt door Abramovicquote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
4 PL titels
7 fa cups
Cl
Europa League![]()
![]()
![]()
xDquote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
Als je die goal van Walcot in Fifa maakt, dan denk je dat de keepers in die game verneukt zijn...
Matigjes dus. Vergelijkbaar met een PSV Eindhoven.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
4 PL titels
7 fa cups
Cl
Europa League![]()
![]()
![]()
Klopt, dit is een tussenjaarquote:Op donderdag 26 december 2013 17:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Even weinig druk als bij Chelsea. Die hoeven ook geen prijzen te pakken. Vergelijkbare stadions. Lukaku heeft er al meer westrijden opzitten dan de gemiddelde 25 jarige.
Als dat je argument is kan je beter helemaal geen Engels voetbal meer kijken.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mogelijk gemaakt door Abramovic
Was het 50 miljoen voor Ozil?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mogelijk gemaakt door Abramovic
Toen had het ook nog supporters in plaats van fanboys sinds de roebels regeren.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef Morendo het volgende:
In de jaren '90 was Chelsea wel een mooie club met types als Dennis Wise.
PSVquote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Matigjes dus. Vergelijkbaar met een PSV Eindhoven.
Ik vind het overigens altijd wat sneu wanneer je als topclub spreekt over een 'tussenjaar'quote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Klopt, dit is een tussenjaar![]()
Ja we gaan de goede kant op héquote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Was het 50 miljoen voor Ozil?
Dan doen alleen clubs als PSV.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het overigens altijd wat sneu wanneer je als topclub spreekt over een 'tussenjaar'
Sarcasme niet snappenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het overigens altijd wat sneu wanneer je als topclub spreekt over een 'tussenjaar'
Echt zonde dat hij geschorst is voor Liverpool thuisquote:
Inderdaad een zondequote:Op donderdag 26 december 2013 17:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Echt zonde dat hij geschorst is voor Liverpool thuis
In een tijdsbestek van 10 jaar mongooltjequote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Matigjes dus. Vergelijkbaar met een PSV Eindhoven.
Noem ik nog steeds matigjes. Een beetje voetbalclub heeft tenminste twee van dat soort succesperiodes gekend. En bij voorkeur ook nog eens zelf opgebouwd in plaats als speelbal zijnde van een zelfgeile oligarch die je uiteindelijk failliet en berooid achter zal laten wanneer hij zijn speeltje zat is.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:47 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
In een tijdsbestek van 10 jaar mongooltje
Daarom maakte Chelsea over het boekjaar 2012 voor het eerste in z'n geschiedenis een winst van 1.4 miljoen pond, is de club zo goed als schuldvrij, heeft het een omzet van 225 miljoen pond en heeft Abramovich schriftelijk opgesteld dat bij zijn overlijden de geldstroom naar Chelsea ongehinderd doorgaatquote:Op donderdag 26 december 2013 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Noem ik nog steeds matigjes. Een beetje voetbalclub heeft tenminste twee van dat soort succesperiodes gekend. En bij voorkeur ook nog eens zelf opgebouwd in plaats als speelbal zijnde van een zelfgeile oligarch die je uiteindelijk failliet en berooid achter zal laten wanneer hij zijn speeltje zat is.
Een Feyenoorder?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iemand me probeerde wijs te maken dat Van Persie beter is.
liverpool is ook gewoon een speeltje van een yank hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 18:50 schreef Dven het volgende:
Metsjfiksing.
Dat mensen uberhaupt nog trots durven te zijn op die clubs. Dan ben je te dom om op te schijten
In ieder geval een traditionele club met een lange roemruchte historie in plaats van zo'n nietszeggend clubje als City of Chelseaquote:Op donderdag 26 december 2013 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
liverpool is ook gewoon een speeltje van een yank hoor
Dan dien je als spelleider toch direct uit je functie gezet te worden? Dat mag op dit niveau niet. Bij twijfel hoor je al door te laten spelen. Dit houdt in dat de scheidsrechter volgens hem en zijn lijnmannen 100% zeker zijn dat het buitenspel is. Ongehoord.quote:
Die grens mag wel met pensioen...quote:
Wat denk je van met zijn hoofd op een hakblok.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die grens mag wel met pensioen...
Je komt een beetje gefrustreerd over. Wil je erover praten?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan dien je als spelleider toch direct uit je functie gezet te worden? Dat mag op dit niveau niet. Bij twijfel hoor je al door te laten spelen. Dit houdt in dat de scheidsrechter volgens hem en zijn lijnmannen 100% zeker zijn dat het buitenspel is. Ongehoord.
Overschat mannetje.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:58 schreef RubenSosa het volgende:
Geen Guidetti bij selectie...vorige week nog wel.
Die heeft ook niks te zoeken op dat niveauquote:Op donderdag 26 december 2013 18:58 schreef RubenSosa het volgende:
Die is aan het toeren door Engeland met zijn kerstalbumquote:Op donderdag 26 december 2013 18:58 schreef RubenSosa het volgende:
Geen probleem, Suagod.quote:
Liverpool - City, that's it.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn er nu wedstrijden bezig/gaan ze nog wedstrijden spelen?
Jouw moeder is mijn moeder en andersom. Hij had het daarom best op kunnen vatten als een familie-uitje.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef Caland het volgende:
Nou nou GGMM. Die hoefde toch niet verwijderd te worden. Ik en dven hebben een haat-liefde relatie.
`Minuut of twaalf.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
hmm ok. hoe labg duurt die nog?
60 minutenquote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
60min.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Net half uurtje gespeeld.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:
denk ik ook ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die heeft ook niks te zoeken op dat niveau
Bedankt voor de updatequote:
Dat is fijn om te horen.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef Caland het volgende:
Nou nou GGMM. Die hoefde toch niet verwijderd te worden. Ik en dven hebben een haat-liefde relatie.
Uh, oke.quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef Dven het volgende:
Ik heb 25 verschillende bieren in huis. Wanneer ik ieder merk probeer. Heb ik morgen dan een kater?
Ja vanavondquote:Op donderdag 26 december 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Tenzij je ze allemaal vanavond probeert.
gewoon proberen niets mis meequote:Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef Dven het volgende:
Ik heb 25 verschillende bieren in huis. Wanneer ik ieder merk probeer. Heb ik morgen dan een kater?
Je kan toch ook 25 keer een ochtendwandeling maken en dan elke keer een flesje meenemen in een heuptasje.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef Dven het volgende:
Flesjes bier gaan in de rugzak. Sterke drank voor een kleine tocht in een heupflesquote:Op donderdag 26 december 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch ook 25 keer een ochtendwandeling maken en dan elke keer een flesje meenemen in een heuptasje.
Haha, deze post is echt ontzettend gay.
Nu doe je net alsof er mensen die jonger dan 40 jaar zijn naar de top 2000 luisteren. Beetje raar dit.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:14 schreef Dven het volgende:
GGMM met zijn muziekkennis had ik wat meer in het top 2000 topic verwacht
is stekelenburg niet wat voor hun?quote:
Je komt een beetje gefrustreerd over, wil je er over praten?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:16 schreef Dven het volgende:
Wat een kanjerdoelpunt. Past precies bij de kanjerclub die city is.
Die loopt ook gigantisch te kutten nuquote:Op donderdag 26 december 2013 19:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
is stekelenburg niet wat voor hun?
Al sinds m'n tiende. Ontwikkeling, heet dat.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof er mensen die jonger dan 40 jaar zijn naar de top 2000 luisteren. Beetje raar dit.
Wil jij een bats voor je hoofd hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over, wil je er over praten?
Even naar porno zappen dan maar?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zet ik net Sky Sports 1 HD aan, doe ik broekie uit zie ik dat ze net hebben gescoord en dat het rust is.
Ik noem het kindermishandeling.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Al sinds m'n tiende. Ontwikkeling, heet dat.
Vermeer lijkt me een betere optie.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
is stekelenburg niet wat voor hun?
Top 2000, niks mis mee pikquote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Al sinds m'n tiende. Ontwikkeling, heet dat.
Als het broekie dan al uit is...tjaquote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even naar porno zappen dan maar?
Op welke plek staat Madvillain eigenlijk?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het met Caland eens.
(over z'n top2000-mening)
Njah. De echte fout zit bij die verdediging. Staan compleet verkeerd.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:20 schreef NLGooner het volgende:
[..]
De keeper is aan het kutten, dat is wat anders
Want Caland luistert naar goed Rotterdams gebruik naar Neohyte, Rotterdam Terror Corps en Paul Elstak?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij WHU - Arsenal
[ afbeelding ]
Je vergeet buzz fuzz.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Want Caland luistert naar goed Rotterdams gebruik naar Neohyte, Rotterdam Terror Corps en Paul Elstak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |