En dit is dus meer een nummer voor de grote boodschap.quote:
Op de grote hoop met dit nummerquote:Op donderdag 26 december 2013 16:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dit is dus meer een nummer voor de grote boodschap.
Zo bedoelde ik het niet, ik ga niets over mijn handen vertellenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
MadMaster mocht het strakjes ook doen met het hemeltje
niet bovenop die berg heh...dat hebben we wel geleerd de afgelopen dagenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dit is dus meer een nummer voor de grote boodschap.
It's all coming back to bequote:Op donderdag 26 december 2013 16:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
niet bovenop die berg heh...dat hebben we wel geleerd de afgelopen dagen
dat wil ik toch helemaal niet weten wat jij steeds met je handen doetquote:Op donderdag 26 december 2013 16:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik ga niets over mijn handen vertellen
Ik zal er volgend jaar eens op stemmen.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:22 schreef Ferdo het volgende:
Gelukkig alweer de voorlaatste Dion. Wel apart dat Think Twice er niet instaat.
Ja, zo bedoel ik het dan weer niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zal er volgend jaar eens op stemmen.
Echt álles?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:22 schreef glittertje39 het volgende:
Sander staat nu in het cafe met mensen op de foto te gaan, eerst haandrikman die iedereen een hand gaat geven en nu moet iedereen op de foto met de dj...
ik wil niet eens meer naar dat huis..daar moet je vanalles doen met die dj
tsja wie maakte nu het origineel?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Eva Cassidy is beter...
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:24 schreef glittertje39 het volgende:
[..]ik ga er niet heen dus ik wil het niet weten
Ken ook niet alle verhalen van vrouwen. Of van de mannen die er waren op het moment dat Schiffers schoof.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:24 schreef glittertje39 het volgende:
[..]ik ga er niet heen dus ik wil het niet weten
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik hoop dat ze niet meeleest...quote:
Ik moet je gaan delen Glitterquote:
Janes' Cunt?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:26 schreef FritsFlits het volgende:
Compensatie op Blunt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |