Ik vind oud en nieuw echt zinloos. Opeens blij gaan doen omdat je een nieuwe kalender moet kopen. Het is wat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, maar geen zin om wat te gaan doen
Hahhahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet je vingers eraf knallen hè. Dan moeten we je missen hier volgend jaar
Gratis plezierquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind oud en nieuw echt zinloos. Opeens blij gaan doen omdat je een nieuwe kalender moet kopen. Het is wat.
Nee oud en nieuw is heel erg leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind oud en nieuw echt zinloos. Opeens blij gaan doen omdat je een nieuwe kalender moet kopen. Het is wat.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daardoor juist vrienden
hahhaha
fok is goed voor autisten
Ik was bloedserieus hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahahahahahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat heb ik liever spontaan.quote:
Ik ben altijd blij als het weer voorbij is. En we weer over kunnen gaan tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee oud en nieuw is heel erg leuk.
Het is veel te geforceerd gezellig doen ja.quote:
Best autistisch JR. Hoe is het met je chimi?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik liever spontaan.
[..]
Ik ben altijd blij als het weer voorbij is. En we weer over kunnen gaan tot de orde van de dag.
Dat is duidelijk ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarja ik ben dan ook socially awkward.
Wat is daar nu autistisch aan johquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Best autistisch JR. Hoe is het met je chimi?
Dat dus. Gewoon het beste van maken en dan is het vaak gewoon heel gezellig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
Dat het geforceerd of niet spontaan is wil niet zeggen dat het niet gezellig kan zijn
Toch leuk al dat gezelschap. Maar jij wilt weer FOK!en.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar nu autistisch aan joh.
Ik heb geen chimpansee trouwens
Welk gezelschap?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toch leuk al dat gezelschap. Maar jij wilt weer FOK!en.
Is er helemaal niemand bij jou met o&n?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk gezelschap?
FOK!ken doe ik trouwens puur uit verveling.
Geen telefoon of camera helaas bij de hand. Ik verwijs je naar mijn post in het Japanse culinair topic van Knut. Daar staat een verslag van mijn zelfgemaakte teriyakiquote:
Mijn ouders denk ik. Maar die wou ik al wegsturenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is er helemaal niemand bij jou met o&n?
Nou zeg..quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders denk ik. Maar die wou ik al wegsturen.
Gaat wel prima. Denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou zeg..
Hoe is het met je vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |