quote:
Ok.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
straks werken, mis city-liverpool
klopt.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat jij oud bent en het dus nog vaker hebt gezien
lekker werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
straks werken, mis city-liverpool
uiteraard, gister ook een uurtje of 9-10 gewerkt en vandaag dus weerquote:Op donderdag 26 december 2013 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker werken
200% of niet?
nou dan niet klagenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
uiteraard, gister ook een uurtje of 9-10 gewerkt en vandaag dus weer
bierrrrtjes tappenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan niet klagen![]()
Wat voor werk eigenlijk?
Het zal eens niet zo zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vanavond vooral veel drinken.
quote:
ja, dat wordt voor mij pas daar naquote:Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vanavond vooral veel drinken.
Ik ook zo ongeveerquote:Op donderdag 26 december 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
ja, dat word voor mij pas daar na
maar is niet zo erg, elke dag bier drinken t/m oud en nieuw staat in de planning
[ afbeelding ]
Elke dag?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
ja, dat wordt voor mij pas daar na
maar is niet zo erg, elke dag bier drinken t/m oud en nieuw staat in de planning
[ afbeelding ]
Ben je vrij?quote:
Ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Elke dag?
[..]
Ben je vrij?
Ik drink pas met oud&nieuw weer.
Ik denk dat ik zaterdag oversla.
Jaloers, ik ben hetquote:
Zo ongeveer ja.quote:
Jij bent altijd vrij.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaloers, ik ben het
Wilde volgende week donderdag vrij, even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen
USB 2.0 zeker, 3.0 kopenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
Wat duurt dat lang, downloaden en alles overzetten naar externe harde schijf
Vato oejeoehejeeheoeoeoe. Lekker wijven van 13 regelen. Misschien wil Caland ook wel mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Morgen naar Vato Gonzalez, dag erna feestje van een maat, dag daarna feestje van een maat, dag daarna mijn papa zijn verjaardag en dan is het alweer oud en nieuw.
Pfffff, ach je bent nog jongquote:Op donderdag 26 december 2013 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Morgen naar Vato Gonzalez, dag erna feestje van een maat, dag daarna feestje van een maat, dag daarna mijn papa zijn verjaardag en dan is het alweer oud en nieuw.
Jaloers?quote:
Gratis kaartjes, als het kut is ben ik zo weg.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vato oejeoehejeeheoeoeoe. Lekker wijven van 13 regelen. Misschien wil Caland ook wel mee.
Sorbonne?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gratis kaartjes, als het kut is ben ik zo weg.
En niks mis mee, boven de elf bepaaldtdtt zelf ditdat.
Goed hoor, ik ben mijn laptop aan het leeghalen op deze saaie donderdag.quote:
pics en nummers via whatsappquote:Op donderdag 26 december 2013 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan gaan er sowieso 3 vriendinnen van mij heen, die 28 zijn
Grijp je kans
Ooh jij viert geen speciale Tweede Kerstdag?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor, ik ben mijn laptop aan het leeghalen op deze saaie donderdag.
Maar gaat rete langzaam
Nope, alleen zo steengrillen, de restjes van gisteren opmakenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij viert geen speciale Tweede Kerstdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |