Wat ze draaien vind ik belangrijker, niet hoe ze ouwehoeren...quote:Op donderdag 26 december 2013 15:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Helaas. Vond Theater vh Sentiment tof
Programma was erg leuk, veel onbekende muziek nog gehoordquote:Op donderdag 26 december 2013 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ze draaien vind ik belangrijker, niet hoe ze ouwehoeren...
O ja kloptquote:Op donderdag 26 december 2013 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feitje: Sander de Heer en Gijs Staverman hebben allebei aan het vijfde seizoen van Wie is de Mol meegedaan.
Maar 2 hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
Fleetwood heeft vele stijlen gekend, maar voor 99% altijd goed
quote:
Mocht ze willenquote:
Peter green. Die man kon spelen als een god.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
De echte gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Peter green. Die man kon spelen als een god.
Het idee dat ik van ze krijg op de radio komt wel overeen met wat ik op tv zag: Gijs een joviaal gezellig type, Sander serieus en overtuigd van eigen kunnen.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas geleden nog live gezien, wereld concert!
Vooralsnog wel een stuk lager dan de versie van Eva Cassidy, dat dan nog wel.quote:
Of geweldig, zoals in dit geval!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |