Wtf? Wat probeer je te zeggen?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:37 schreef tennis_jongen het volgende:
Commentaar overiet al te duur apparaat welke gewoon simpel is. Druk op de knop na keuze en het apparaat doet alles. Zo nu en dan wat onderhoud verrichten om zonder problemen weer lekkere koffie te zetten. Met de juiste koffieboon de perfecte koffie.
Bij Boschniet te duur
Enige wat ik kan vinden is dit:quote:Op donderdag 26 december 2013 16:21 schreef robber57 het volgende:
Doorgaans als je van een apparaat geen gegevens kunt vinden is er een reële kans dat het grijze of parallel import is, vooral de grote ketens (mediamarkt,de block enzo) doen dat nog wel eens zodat ze kunnen adverteren met "nergens goedkoper",bovendien maakt dit het werkelijk vergelijken met een ander type nagenoeg onmogelijk en dus kun je zo ook niet inschatten of die "fantstische aanbieding" idd wel zo'n mooie aanbieding is of dat je gewoon de lijst prijs betaald voor een minderwaardig apparaat.
Het betreft dan vaak een sub-model met net wat andere specificaties, dat hoeft niet veel te schelen maar het wil ook wel eens verkeerd uitpakken, bij een koffie machine kun je dan denken aan bv model A heeft een boiler van 2000 watt, model B is exact hetzelfde maar heeft een boiler van 1500 watt.
Goed opletten dus.
Fijn he?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:37 schreef JDx het volgende:
Echt een kilo aan Wehkamp bonnen (veel van lage waarde) gekregen om dat ding te bestellen, iedereen wist dat we dat graag wilden, net een keuze gemaakt, krijg je dit:
BON INWISSELEN
Het is niet mogelijk om meer dan 5 waardebonnen of cadeaubonnen per bestelling in te wisselen.
Ja mijn familie had juist een paar kleine bedragen genomen, zodat het leuk bleef met uitpakken, dat je niet in 1 klap 40 euro kreeg ofzo. Echt belachelijk, ben ook flink aan het klagen bij Wehkamp.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fijn he?
Heb dat met Mediamarkt gehad, kan je max 20 waardebonnen bij de webshop ingeven, goed, 4 keer zoveel, maar nog steeds kut.
Te koude koffie ligt meestal aan mensen die een espresso in een koud kopje tappen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:45 schreef Oceanonix het volgende:
Kijk eens of ze in een koffiewinkel staan. Dan kan je ze uitproberen. Ik vind sommige machines te koude koffie geven. En dat vind ik echt heel erg vreselijk.
Verder kijk hoe makkelijk een machine schoon te maken is. Dat scheelt ergenis en schimmelkoffie.![]()
En zo'n van/ voor prijs daar trap je toch niet in he? Daar is zo'n machine nooit te koop voor geweest. Wel een mooie marketing truc.
Ahhh koffie uit een Siemens EQ.7 heb ik laatst geproefd op een ander filiaal van m'n werk, dat smaakte erg goed, als die 2 samen werken lijkt me een goede zaak, type bonen heb ik ook ergens opgeschreven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:21 schreef Nico987 het volgende:
Ik weet dat Bosch en siemens het zelfde apparaat hebben, waarbij de siemens 80 euro goedkoper is. Was bij Saturn, niet echt de goedkoopste, 319 en kwam op 289 met die cash back.
Komen beide bij Eugster/Frismag (ch) vandaan. Produceert (en ontwikkelt) ook voor Nespresso, Jura en nog tig andere merken. Andere grote fabrikanten zijn Saeco (it) en Schaerer (ook ch). Volgens mij hebben die echt zo'n beetje 90% van de consumenten volautomaten markt in handen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef Nico987 het volgende:
Is geen samenwerking Bosch en Siemens zijn gewoon exact het zelfde merk
Dat zou ik dus nooit doen. Prachtige apparaten, maa rniet schoon te maken, dus schimmelvorming.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Erasmo het volgende:
Je zou natuurlijk ook een Jura volautomaat kunnen scoren op Marktplaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |