quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Doge is wel langzaam aan het zakken, nu al naar 81 satosh
foto's van trolletjequote:Op donderdag 26 december 2013 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat mag er hier niet gepost worden?
Uh, geen ideequote:Op donderdag 26 december 2013 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat mag er hier niet gepost worden?
Manboobs dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Uh, geen idee
Tieten, maar dat gaan we ook echt niet doen
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dunno of het mag of niet, maar doe maar niet
nadorst zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef Maxbet het volgende:
Ik lijk godnondeju wel een spons vandaag, heb al bijna 2 liter water op en ik blijf maar dorst hebben
Ik drink helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Van 1 biertje zeker
Ik drink bijna nooit (meer) joh
Anti?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik drink helemaal niet zelfs.
Nooit gedaan ook
Anti is een groot woord, moet een ieder voor zichzelf weten, maar ik heb er nooit de behoefte voor gevoeldquote:Op donderdag 26 december 2013 15:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Anti?
Ik heb mijn deel wel gedronken hoor, maar tegenwoordig is het veel als ik 10 bier op jaarbasis drink.
Dat had ik gisteren, minstens 10x wezen plassenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef Maxbet het volgende:
Ik lijk godnondeju wel een spons vandaag, heb al bijna 2 liter water op en ik blijf maar dorst hebben
Dan heten we vanaf nu allemaal Bert.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij heet toch ook geen Spatieloos en ik gene Toto
Motion carriedquote:Op donderdag 26 december 2013 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan heten we vanaf nu allemaal Bert.
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]![]()
En heel toepasselijk komt deze voorbij in de playlist
Hij heet wel Max, eigenlijk Maximus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Hij heet wel Max, eigenlijk Maximus.
Netals in The Gladiator.![]()
The Gladiator![]()
Russel Crowe![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Hij heet wel Max, eigenlijk Maximus.
Netals in The Gladiator.![]()
The Gladiator![]()
Russel Crowe![]()
[ afbeelding ]Ja, en bedankt, nu moet ik die weer gaan kijken vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ik ook van jou hoor![]()
Hahah dat is het eerste wat ik dacht; shit nu wil ik die weer kijken.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, nu moet ik die weer gaan kijken vanavond
Verder ik ook van jou hoor
IMDB geeft een 8.8 dus geef maar een gil, dan kijk ik meequote:Op donderdag 26 december 2013 15:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hahah dat is het eerste wat ik dacht; shit nu wil ik die weer kijken.
Maar ik wil Inception ook wel nog een keer kijken, die gaat even voor vanavond
Wat romantischquote:Op donderdag 26 december 2013 15:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
IMDB geeft een 8.8 dus geef maar een gil, dan kijk ik mee
*gil*quote:
Zo ben ikquote:Op donderdag 26 december 2013 15:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat romantisch![]()
Heb je Inception nog niet gezien?Ik wou dat ik dat kon zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |