Best laag als je ziet hoe belachelijk vaak het tijdens SR ook weer werd gedraaid. Gelukkig laatste keer deze plaat dit jaarquote:Op donderdag 26 december 2013 13:38 schreef wolfrolf het volgende:
In de top SR staat dit nummer op plek 13
De eerste keer was ie best leuk ja, maar sjongejonge.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
Voor het eerst in m'n leven dat ik dit nummer hoor. Leuk nummertje wel hoor. Maar natuurlijk geen top 2000 materiaal. Is er volgend jaar gelijk weer uit.
cijfer het MT50 jaaroverzicht niet wegquote:Op donderdag 26 december 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best laag als je ziet hoe belachelijk vaak het tijdens SR ook weer werd gedraaid. Gelukkig laatste keer deze plaat dit jaar
Nu weet je welke je moet vermijdenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik herken het nu wel, maar geen idee dat dit zo heette...
Dat is volgend jaar?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
cijfer het MT50 jaaroverzicht niet weg
Huh, heeft ze nog andere nummers dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Katy's besten zijn trouwens Self-Inflicted, Waking Up in Vegas, Firework, E.T., Unconditionally. In die volgorde. Lost en Simple zijn ook top.
Niet meegekregenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Roar is echt helemaal kapotgedraaid. Iedereen kent het, en elke radiozender heeft het kapot gemaakt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Huh, heeft ze nog andere nummers dan?
TGIFquote:Op donderdag 26 december 2013 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi nummer, kut programma...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:40 schreef laxus13 het volgende:
De zanger was laatst nog te gast in VI, mooi nummer.
Orgeltjes waren erg populair toenquote:
Hot'n'cold ken ik als thema van een kookshow op de ZDFquote:Op donderdag 26 december 2013 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Exact. Ik ben er nog steeds niet over uit. In principe geldt de top 2000 ook als een soort van jaaroverzicht natuurlijk. Heeft wel iets. Anderzijds vind ik dat je het maar authentiek moet houden en dit soort eendagsvliegjes moet voorkomen door een nummer pas toe te laten als het tenminste een jaar oud is of iets dergelijks.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best laag als je ziet hoe belachelijk vaak het tijdens SR ook weer werd gedraaid. Gelukkig laatste keer deze plaat dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |