quote:Op donderdag 26 december 2013 12:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Terechte klacht.
Heb 'm ook al uit de bookmarks gegooid.
Gebruik nu Ziggo maar is toch minder omdat ie de ingestelde zenders niet onthoudt.
Bron?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:20 schreef OllieWilliams het volgende:
nu.nl is sowieso journalistiek van niks. Sinds ze eens een artikel van De Speld gebruikten als bronvermelding bij een van hun nieuwsberichten ben ik er helemaal klaar mee. Infantielen daarzo.
Bummer, had wel zin om weer ff goed te kunnen lachen.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hebben ze een uur later verwijderd, was een jaar geleden ofzo.
Zelfs op een tablet was de oude beterquote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef Palomar het volgende:
Terechte klacht idd. Gebruikte hem altijd, maar nu waardeloos. Is vast in lijn gegaan met de trend die je bij veel websites ziet waarbij ze het toegankelijk willen maken voor tablets/telefoons en even vergeten dat er ook nog mensen met een gewoon scherm zijn waar wel veel info op past. ..
Ja, ziggo lijkt nog het meest op het origineel met (nog) de volgende tekortkomingen:quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:51 schreef deprimist het volgende:
[..]
Nee nee nee. Moet horizontaal. Enige goede nu nog is die van ziggo. De rest zuigt apenballen.
De programmeurs ja. Soms, als je een sociale programmeur treft, wil er wel eens iets goeds uitkomen.quote:
Ziggo heeft bij mij wel programma info?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:27 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ja, ziggo lijkt nog het meest op het origineel met (nog) de volgende tekortkomingen:
- lite versie;
- geen programma info;
- geen roosterfunctie (programma's highlighten);
- geen dagelijkse e-mail van je favoriete programma's.
Ik kijk ook sbs6 tokkie tv. Dan is het niet echt heel fijn. Misschien toch maar alleen ned 1,2,3. kijken dan. Goede tip!quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Helemaal eens met de klacht.
En bedankt ook voor de tips over de TV gids van Ziggo en TV2Day!
Ik kijk alleen 1,2,3 dus dan werken deze gidsen gelukkig net zo goed als de oude van Nu.nl/tvgids
wel ok ja, de huidige programma's nog even een ander kleurtje geven voor de duidelijkheid en t is een prima alternatiefquote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef CarltonBanks het volgende:
Die van UPC Horizon vind ik ook wel aardig:
https://www.horizon.tv/nl_nl/tv-gids.html
Weet alleen niet of die voor niet horizon/upc klanten te benaderen is?
[ afbeelding ]
idd, zag het vorige week ook al. Alleen jammer dat je niet meer op de naam van een programma kunt klikken voor uitgebreidere info. Kan alleen nog via een omweggetje als je naar 'primetime' gaat en dan het programma aanklikt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:23 schreef -0- het volgende:
Kostte toch teveel bezoekers waarschijnlijk, ze zijn weer terug bij de oude tijdlijnstijl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |