Ja even bezig met slachtofferhulp hierquote:
Ik vind haar als persoon ookquote:Op donderdag 26 december 2013 11:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk dat je een show geeft en je daar voor anders voordoet oke, maar om nou b.v. bij een talkshow in voor ornaat te gaan zitten, dan kan je niet serieus genomen worden.
Linkje om het tegendeel te bewijzen ?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dat baseren op de rest van mijn lijstje. Oh wacht, nee, want dat weet je niet.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja even bezig met slachtofferhulp hier
Dat, ik ben ook alweer afgehaakt na het eerste album.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds meer om de entourage dan om de muziek, bij iedere single worden er weer nieuwe extremen en rariteiten verzonnen in de videoclip met betrekking tot kleding, gedrag etc.
Ik hou daar niet zo vvan.
Dat iddquote:Op donderdag 26 december 2013 11:51 schreef D. het volgende:
Als ik 12 was geweest had ik Gaga waarschijnlijk best leuk gevonden
Nu is MJ ook wel 1tje die wat mij betreft zwaar overrated is. Tuurlijk, aardige nummers hier en daar... maar het label "king of pop" verdient ie echt niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Fame Monster (en dan de 'nieuwe' CD) vond ik een aardige plaat van Gaga. Maar ja, het is net als zeggen dat Justin Timberlake soms wel in de buurt komt van goede nummers van MJ. Je mag het niet zeggen maar ik doe het toch.
Met of zonder slagroom, Hot Chocolatequote:Op donderdag 26 december 2013 11:52 schreef peaceman het volgende:
volgende uur Emma van Hot Chocolate
Gelukkig weer flink gestegen.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:52 schreef peaceman het volgende:
volgende uur Emma van Hot Chocolate
ach wat je hier ook van vindt, het is meer top 2000 waardig dan bijvoorbeeld Lady Ga Gaquote:
staat wel veel te laag vind ik.quote:
Mwah. Overigens vind ik Alejandro inderdaad geen nummer wat er hoortquote:Op donderdag 26 december 2013 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach wat je hier ook van vindt, het is meer top 2000 waardig dan bijvoorbeeld Lady Ga Ga
Ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:54 schreef D. het volgende:
En Rufus & Chaka Khan
Wie zei er net dat de volgende uren niet de moeite waren?
Sorryquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:54 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dit ja...Fritsje wat moet ik zonder jou
Ramonesquote:
Ik zit al een paar minuten te zoeken maar kan 'm niet vinden, het is geen uitvlucht.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Linkje om het tegendeel te bewijzen ?
Voor mij is het wachten op Boudewijn, en dat is over pas ruim een uur.quote:
Dat dit kan...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:55 schreef Knip het volgende:
Leuk nummer dit. Deze kende ik nog niet.
Die wil ik dan weer ontvluchtenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voor mij is het wachten op Boudewijn, en dat is over pas ruim een uur.
Ik ook nooit eigenlijk tot ik een paar jaar geleden op aanraden van een vriend een cd van hem beluisterde. Was verkochtquote:Op donderdag 26 december 2013 11:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorrynooit een Bruce fan geweest.
Het is helaas ook hun enige notering.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat wel veel te laag vind ik.
Ik zou er een straf op zetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef peaceman het volgende:
dit wordt overigens meegeneuried door de heren hier...:D
ook dat is jammerquote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is helaas ook hun enige notering.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had m wel top 500 verwacht eigenlijk, Maar goed, nu kan ie er volgend jaar weer uit.
Ik zal het volgend jaar nog eens proberen dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ook nooit eigenlijk tot ik een paar jaar geleden op aanraden van een vriend een cd van hem beluisterde. Was verkocht
Die geven waarschijnlijk ook nog driftig antwoord als Dora weer eens iets kwijt is...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef peaceman het volgende:
dit wordt overigens meegeneuried door de heren hier...:D
Was de CD duur?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ook nooit eigenlijk tot ik een paar jaar geleden op aanraden van een vriend een cd van hem beluisterde. Was verkocht
nee hoor, heb niks tegen dat nummer. Alleen wel dat het in de top 2000 staat.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou er een straf op zetten.
Met volgens mij het enige nummer dat niet van hemzelf is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |