Dat dit kan...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:55 schreef Knip het volgende:
Leuk nummer dit. Deze kende ik nog niet.
Die wil ik dan weer ontvluchtenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voor mij is het wachten op Boudewijn, en dat is over pas ruim een uur.
Ik ook nooit eigenlijk tot ik een paar jaar geleden op aanraden van een vriend een cd van hem beluisterde. Was verkochtquote:Op donderdag 26 december 2013 11:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorrynooit een Bruce fan geweest.
Het is helaas ook hun enige notering.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat wel veel te laag vind ik.
Ik zou er een straf op zetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef peaceman het volgende:
dit wordt overigens meegeneuried door de heren hier...:D
ook dat is jammerquote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is helaas ook hun enige notering.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had m wel top 500 verwacht eigenlijk, Maar goed, nu kan ie er volgend jaar weer uit.
Ik zal het volgend jaar nog eens proberen dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ook nooit eigenlijk tot ik een paar jaar geleden op aanraden van een vriend een cd van hem beluisterde. Was verkocht
Die geven waarschijnlijk ook nog driftig antwoord als Dora weer eens iets kwijt is...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef peaceman het volgende:
dit wordt overigens meegeneuried door de heren hier...:D
Was de CD duur?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ook nooit eigenlijk tot ik een paar jaar geleden op aanraden van een vriend een cd van hem beluisterde. Was verkocht
nee hoor, heb niks tegen dat nummer. Alleen wel dat het in de top 2000 staat.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou er een straf op zetten.
Met volgens mij het enige nummer dat niet van hemzelf is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |