quote:Op donderdag 26 december 2013 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je RKC ook eindelijk weer eens live zien
hoezo? je ziet het philipsstadion toch niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kan het AZ-stadion zien vanaf mijn nieuwe balkon. Volgend jaar dus live Jupiler League
Sorry, ik vind het niet leuk dat m'n club zo doetquote:
ik zie dat het zo een all you can eat tent is...daar hou ik niet vanquote:Op donderdag 26 december 2013 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja je hebt daar wel plaatsen waar je leuk kunt zitten maar die moet je duidelijk reserveren. Doordeweeks gaan ipv in het weekend helpt ook
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja, dan stop ik er mee als je het lekker vindt
Is het ook niet, maar er komen wel weer goede tijden aanquote:Op donderdag 26 december 2013 10:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het niet leuk dat m'n club zo doet
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PECh voor sommige mensen hier
Mooi dat het al donderdag is danquote:Op donderdag 26 december 2013 10:31 schreef Olga het volgende:
[..]
Echt muziek voor op de vroege zondagmorgen
Ja dat bedoelde ik met 'vreetschuur'quote:Op donderdag 26 december 2013 10:30 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik zie dat het zo een all you can eat tent is...daar hou ik niet van
tis donderdag.....quote:Op donderdag 26 december 2013 10:31 schreef Olga het volgende:
[..]
Echt muziek voor op de vroege zondagmorgen
Dan komen er zondagochtend gewoon lekkere nummersquote:Op donderdag 26 december 2013 10:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mooi dat het al donderdag is dan
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik met 'vreetschuur'
oh nee, toch niet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |