Hmm, die gaat wel, maar vind m ook niet bijzonder. Wel beter dan Sakana die daar ook in de buurt zit.quote:
welke adviseer jij dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, die gaat wel, maar vind m ook niet bijzonder. Wel beter dan Sakana die daar ook in de buurt zit.
Wel beter dan PSVquote:Op donderdag 26 december 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, die gaat wel, maar vind m ook niet bijzonder. Wel beter dan Sakana die daar ook in de buurt zit.
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:25 schreef peaceman het volgende:
The Boat that rocked is een prachtige film over die tijd van 'radio-boten'.
Ketelhuis boven alles.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de kreeftenbar vrij redelijk, qua vreetschuur is Lounge 8 wat mij betreft de betere, maar wel veel te groot als het druk isquote:
quote:
oke zullen we het dan over voetbal hebben?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]we gaan het NIET over psv hebben vandaag
We strijden nog wel in de Beker en de Europa League. Kunnen niet veel clubs zeggenquote:
ik hou van knus en gezelligquote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de kreeftenbar vrij redelijk, qua vreetschuur is Lounge 8 wat mij betreft de betere, maar wel veel te groot als het druk is
in het voetbal topicquote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke zullen we het dan over voetbal hebben?
Nee ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke zullen we het dan over voetbal hebben?
Nja je hebt daar wel plaatsen waar je leuk kunt zitten maar die moet je duidelijk reserveren. Doordeweeks gaan ipv in het weekend helpt ookquote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik hou van knus en gezellig
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kan het AZ-stadion zien vanaf mijn nieuwe balkon. Volgend jaar dus live Jupiler League
PECh voor sommige mensen hierquote:
Kun je RKC ook eindelijk weer eens live zienquote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kan het AZ-stadion zien vanaf mijn nieuwe balkon. Volgend jaar dus live Jupiler League
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je RKC ook eindelijk weer eens live zien
hoezo? je ziet het philipsstadion toch niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef FritsFlits het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |