Wat is daar populair?quote:Op donderdag 26 december 2013 08:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik woon voor mijn werk in Brussel, en in op de Belgische radio/tv heb ik dit nooit gehoord in elk geval.
Ah, een Belgische steen danquote:Op donderdag 26 december 2013 08:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik woon voor mijn werk in Brussel, en in op de Belgische radio/tv heb ik dit nooit gehoord in elk geval.
Best aardig. Beetje jhuilie huilie nummer. Zie al die jankende pubers voor me.quote:Op donderdag 26 december 2013 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer gaat wel.. wel zeikerig. Maar wat doet dit dan weer hier?
Die goede scripts heb ik gemist helaas...quote:Op donderdag 26 december 2013 08:36 schreef FritsFlits het volgende:
GTST had net zo goed Goede Scripts, Slechte Scripts kunnen heten
Als Ludo weer iemand gaat vermoordenquote:Op donderdag 26 december 2013 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die goede scripts heb ik gemist helaas...
Stromae, en dan een hele tijd nietsquote:
Uhh... Eva de Roovere.. en dan ehh..quote:Op donderdag 26 december 2013 08:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stromae, en dan een hele tijd niets
Hoewel er wel vrij veel goede Belgische popmuziek wordt gemaakt.
Roses van dEUSquote:Op donderdag 26 december 2013 08:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stromae, en dan een hele tijd niets
Hoewel er wel vrij veel goede Belgische popmuziek wordt gemaakt.
Ja helaasquote:Op donderdag 26 december 2013 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die ligt onder zijn eigen steen
dEUS, Soulwax, Millionaire, nog 15 andere bands die met 1 van deze 3 te maken hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 08:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uhh... Eva de Roovere.. en dan ehh..
Als ik het hoor waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 december 2013 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dEUS, Soulwax, Millionaire, nog 15 andere bands die met 1 van deze 3 te maken hebben
Helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |