SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Grappig, dit voelt als DM maar dan openbaarquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:54 schreef waxmask het volgende:
Steam geeft Left4Dead2 gratis weg mocht je daar een account hebben en dat spel nog niet.....
Precies dat dacht ik 2 uur geleden!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even "In The Army Now" van Status Quo afwachten. Daarna vind ik het wel mooi geweest.
John Berryquote:Op donderdag 26 december 2013 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
We zetten de bond-sample vast klaar voor Robbie....
Die heeft tenminste nog een halve plek. Nick Cave moet zelfs die nog delen met zijn Bad Seeds.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:55 schreef asco het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat Kylie er maar een halve keer in staat eigenlijk.
Bijna goed.quote:
"Confide In Me" moet erin. En dat moet ook lukken als Kylie-fans eensgezind op dat nummer stemmen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:55 schreef asco het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat Kylie er maar een halve keer in staat eigenlijk.
Ik zie koffie!quote:
Hier is ze zo lekkerquote:Op donderdag 26 december 2013 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Confide In Me" moet erin. En dat moet ook lukken als Kylie-fans eensgezind op dat nummer stemmen.
Daar hebben we op de radio zo weinig aanquote:
Echt Geile Mineuk dan?quote:
Ik vond het ook maar niks inderdaad, ik wil de Jingle gewoon elke keer horen inslaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die zich storen aan die slogan van Radio 2?
"Come together"... elk uur, minstens één keer. Klinkt als een soort orgie van een groep mannen.![]()
Verzin iets beters, iets Nederlands.
nopequote:Op donderdag 26 december 2013 02:05 schreef Ferdo het volgende:
Iemand die uit zijn hoofd een solonummer van Jen kan noemen?
Tot nog toe kwam ze alleen samen met iemand anders in de lijst voor.
En wat was er mis met "de muziek zegt alles"?quote:Op donderdag 26 december 2013 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
"Come together"... elk uur, minstens één keer. Klinkt als een soort orgie van een groep mannen.![]()
Ik erger me meer aan "Het radio evenement van het jaar". Dat is gewoon SR, hoe je het ook went of keert.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
En ook Bolland en Bolland toch nog een beetje. Hun origineel stond er alleen in '99 in.quote:
Nooit gewetenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ook Bolland en Bolland toch nog een beetje. Hun origineel stond er alleen in '99 in.
beetje wc van wc eendquote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan "Het radio evenement van het jaar". Dat is gewoon SR, hoe je het ook went of keert.
Ik heb dat met Vangelis, ieder maandbandje werd daarmee opgevuld...quote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
In 1986 kreeg ik voor het eerst een radio met cassetterecorder. Ik ging meteen fanatiek muziek van de radio opnemen. Dat ene mooie liedje kon ik maar niet te pakken krijgen. Totdat ik 'm op de radio hoorde. Hij staat op bandje 1, als laatste liedje op kant B: "In The Army Now".
* Elfletterig doet nostalgisch
Je weet wel dat ze ook de vaste producers van Falco waren?quote:
Ja. En dat "Rock Me Amadeus" "West End Girls" van nummer 1 hield.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je weet wel dat ze ook de vaste producers van Falco waren?
De Everly Brothers zijn er daar sowieso één van, trouwenstwitter:Datakneder twitterde op donderdag 26-12-2013 om 01:05:02#top2000: 15 artiesten die tot nu toe elk jaar in de lijst stonden, zijn verdwenen. reageer retweet
twitter:Datakneder twitterde op woensdag 25-12-2013 om 23:05:05#top2000: 21 liedjes die in alle voorgaande lijsten stonden, zijn nu verdwenen. reageer retweet
twitter:Datakneder twitterde op woensdag 25-12-2013 om 12:14:54Zo weer een nieuwe #top2000. We gaan weer proberen elk uur een tweet de deur uit te doen. Dit jaar staan er 834 verschillende artiesten in. reageer retweet
Ik vind dat toch wel een gemis. Zeker als je nu dan zo'n geforceerd populair duo als Acda & De Munnik hoort. De Everly Brothers zijn zo'n beetje de godfathers van alle zangduo's.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:15 schreef Ferdo het volgende:
De Everly Brothers wist ik. Stonden er vorig jaar één keer in. Met Bye Bye Love...
dit jaar niet dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 02:15 schreef Ferdo het volgende:
De Everly Brothers wist ik. Stonden er vorig jaar één keer in. Met Bye Bye Love...
zonde inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel een gemis. Zeker als je nu dan zo'n geforceerd populair duo als Acda & De Munnik hoort. De Everly Brothers zijn zo'n beetje de godfathers van alle zangduo's.
Ik denk dat ik voor volgend jaar een proteststem klaarzet...
Ze zijn volledig verdwenen. Eigenlijk toch wel een schande.quote:
Nee dus. Echt waar.quote:
Ik weet trouwens niet wie die andere artiesten zijn die ontbreken. Ik zal even zoekenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee dus. Echt waar.
Cliff Richard staat er ook nog maar met een halve notering in trouwens.
Ik mis up-tempo, dit is allemaal zo gezapig.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeker, af en toe een leuk incident tussen de minderen goden.
echt he. Ik ga jullie trouwens verlaten. Berg mijn laptop op en kruip diep onder de dekens om verdr te luisteren. Te koud hier op mijn kamerquote:Op donderdag 26 december 2013 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik mis up-tempo, dit is allemaal zo gezapig.
hier hedde oew up tempo....quote:Op donderdag 26 december 2013 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik mis up-tempo, dit is allemaal zo gezapig.
Nadieh, Wallace Collection, Margriet Eshuijs (solo), Dalida, Middle Of the Road, Unit Gloria, Joost Nuissl, Vader Abraham (dat liedje had er m.i. wel in mogen blijven staan), Blue Diamonds en Alex Harvey. Die haal ik eruit.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
Even het betere, handmatige zoekwerk gedaan.
Bron van dit alles: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Radio_2-Top_2000%27s
Deze 21 nummers stonden tussen 1999 en 2012 elk jaar in de lijst, maar zijn dit jaar voor het eerst afwezig:
Alex Harvey - To Make My Life Beautiful (1971)
Blue Diamonds - Ramona (1960)
Bee Gees - Lonely Days (1970)
The Walker Brothers - The Sun Ain't Gonna Shine Anymore (1966) <- schande
ABC - The Look of Love (1982)
Vader Abraham - Het kleine café aan de haven (1976)
Stevie Wonder - I Just Called to Say I Love You (1984)
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben (1975)
Unit Gloria - The Last Seven Days (1969)
Middle of the Road - Sacramento (a Wonderful Town) (1972)
Dalida - Gigi L'amoroso (1974)
Procol Harum - Conquistador (1972)
Margriet Eshuijs Band - Black Pearl (1982)
Dolly Parton - You Are (1983)
Shadows - Wonderful Land (1962)
Nat 'King' Cole - Unforgettable (1951)
The Beatles - The Ballad of John and Yoko (1969)
Sandy Coast - True Love That's A Wonder (1971)
Wallace Collection - Daydream (1969)
Ray Charles - I Can't Stop Loving You (1962)
Nadieh - Windforce 11 (1987)
Welke 15 artiesten dit jaar voor het eerst afwezig zijn, weet ik niet. Vermoedelijk horen diverse van de bovenstaande artiesten bij, plus in elk geval de Everly Brothers.
Ik luisterde net die Alex Harvey even. Best een goed nummer.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nadieh, Wallace Collection, Margriet Eshuijs (solo), Dalida, Middle Of the Road, Unit Gloria, Joost Nuissl, Vader Abraham (dat liedje had er m.i. wel in mogen blijven staan), Blue Diamonds en Alex Harvey. Die haal ik eruit.
Nope, ze kwelen nogquote:Op donderdag 26 december 2013 02:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gooit de emmer leeg en last meteen een plaspauze in
Is het al voorbij?
Met de vierde van hun acht (!) noteringen...quote:
Staan die enge 3J's er ook in?quote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met de vierde van hun acht (!) noteringen...
Ja, twee keer.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Staan die enge 3J's er ook in?
Belachelijk.. en daar moet You are voor wijken?quote:
Het lijkt er wel op ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Belachelijk.. en daar moet You are voor wijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |