quote:Op donderdag 26 december 2013 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind je UI leuk
Zo, dat is eruit
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind je UI leuk
Zo, dat is eruit
Oh zo, zou kunnen ja. Heb het niet gezien, alleen audio aan hier.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zag net een grafiekje op DJ scherm met wat getallen zoals ook 15.890 zoiets.... zou dat het aantal stemmen zijn?
quote:
Je bent nog wakker!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Crowded House nu over hun gebrek aan seks
Ik zie je regelmatig zinnige dingen over muziek zeggen, maar deze opmerking hoort daar duidelijk niet bij. CH is eerder onder- dan overgewaardeerd.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crowded House is overgewaardeerd.
robbie williams die was toch van boyzone?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
In het komende uur trouwens zowel Take That als Robbie Williams. En nog met goede nummers ook.
Wat dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Volgend uur flopshow bij de buren in de Peperbus dus ik blijf nog maar een uurtje.
Nee hoor, autopilotquote:
De broer vanquote:Op donderdag 26 december 2013 00:55 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
robbie williams die was toch van boyzone?
Worden ze zo hoog gewaardeerd dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crowded House is overgewaardeerd.
Ook Zwollenaar?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Volgend uur flopshow bij de buren in de Peperbus dus ik blijf nog maar een uurtje.
Fijn voor als je wacht aan de lijn bij UPC...quote:Op donderdag 26 december 2013 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie je regelmatig zinnige dingen over muziek zeggen, maar deze opmerking hoort daar duidelijk niet bij. CH is eerder onder- dan overgewaardeerd.
"Four Seasons In One Day" and "Into Temptation" zijn zo prachtig. "Fall At Your Feet" trouwens ook.
Gaat dat over een ongestelde vrouw?quote:
Zeg, we zitten nu in een muziektopic hequote:Op donderdag 26 december 2013 00:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gers, Jeroen vd Boom etc
Nee joh... Robbie was lid van Take That.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:55 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
robbie williams die was toch van boyzone?
ik steun je altijd..maar gaat nu zo snel dat ik het ff niet bijhoudt....quote:Op donderdag 26 december 2013 00:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]dacht dat je me wel zou steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |