jep, nouja, mn pa was in de stad en ipv mij lijstjes door te sturen van iedereen heeft hij mn kadootjes gekochtquote:Op donderdag 26 december 2013 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iedereen cadeautjes voor elkaar gekocht of wat?
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef Chloroform het volgende:
Vind het al lastig om verjaardagscadeaus te bedenken, laat staan kerstcadeaus.Hier, heb je een pannenlap, merry xmas bitch.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"He godverdomme mam dit wilde ik niet*insert nazihoer rage*"
Draag jij ondergoed?!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde ondergoed stropdAssen boeken en strips. Done
heb r gewoon 1 jwzquote:Op donderdag 26 december 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Draag jij ondergoed?!
mindblown.gif
Ik niet inquote:Op donderdag 26 december 2013 02:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
whehehe ik durf niet uit te stappen
blijf eruit gvdquote:Op donderdag 26 december 2013 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ik weet zeker dat als ik instap het gaat dalen
Ik vind dat ook echt zo moeilijk. Mijn vader vindt alles vet en mijn moeder niks, dus is voor allebei een ramp om iets te kopen. Voor m'n zusje gaat nog wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef Chloroform het volgende:
Vind het al lastig om verjaardagscadeaus te bedenken, laat staan kerstcadeaus.Hier, heb je een pannenlap, merry xmas bitch.
Mijn moeder heeft gewoon iedereen een boek gegeven waarvan ze dacht dat ze het leuk zouden vinden. En als je het kut vindt geef je het maar aan iemand anders.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt zo moeilijk. Mijn vader vindt alles vet en mijn moeder niks, dus is voor allebei een ramp om iets te kopen. Voor m'n zusje gaat nog wel.
Weet ook nooit wat ik zelf wil
melowa doet dit altijdquote:Op donderdag 26 december 2013 00:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"He godverdomme mam dit wilde ik niet*insert nazihoer rage*"
Die anekdotes komen er bij jou niet altijd helemaal uit hequote:Op donderdag 26 december 2013 10:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
melowa doet dit altijd
dr moeder was naar buiteland en kwam terug met cadeautjes , die zusje van dr begint die moeder keihard in dr gezicht uit te te lachen hahahaha
??quote:Op donderdag 26 december 2013 10:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die anekdotes komen er bij jou niet altijd helemaal uit he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |