En daarom hou ik het op mijn walletpc in aanbouw gewoon op windows.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:29 schreef µ het volgende:
Krijg dat doge niet aan de praat. Openssl met die nieuwe elliptic curves compillert niet, of hij wil de libs niet goed referencen ofzo. Die EC_KEY_new_by_curve_name krijg ik niet werkend.
MBAMwattes?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En daarom hou ik het op mijn walletpc in aanbouw gewoon op windows.
Gewoon MBAM iedere paar uur standaard laten draaien en klaar is Maxbet
Wat is ahsbdqequote:
quote:
Tsja, volgens mij heeft iedere online Doge wallet ernstige problemen gehad in de laatste 24 uur.quote:
Je had mijn FB status gisteravond moeten lezenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ben heel klein beetje aangekomen, ondanks al dat ijs dat ik heb gegeten is het maar een beetje.![]()
![]()
Waarom heb je eigenlijk toch besloten om een Dogewallet te nemen? Speciaal voor mijn cadeautje in het kersttopic?quote:
Oh shit, ik ben dus vergeten te wegen vandaagquote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ben heel klein beetje aangekomen, ondanks al dat ijs dat ik heb gegeten is het maar een beetje.![]()
![]()
Hoe zit het dan met die Wallet 1.3 die op het forumtopic staat? Heeft die problemen? Ik heb nog nergens last van.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Tsja, volgens mij heeft iedere online Doge wallet ernstige problemen gehad in de laatste 24 uur.
Waarom niet even een oude laptop ofzo met windows?
Jij bent mijn beste %hyutf0+kjequote:
Nouquote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je had mijn FB status gisteravond moeten lezen
Mooi zoquote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
je beste wat?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij bent mijn beste %hyutf0+kje
Ik heb de wallet nog niet eens draaienquote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Tsja, volgens mij heeft iedere online Doge wallet ernstige problemen gehad in de laatste 24 uur.
Waarom niet even een oude laptop ofzo met windows?
Online inderdaad. Met mijn Windows wallet is niks aan de handquote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met die Wallet 1.3 die op het forumtopic staat? Heeft die problemen? Ik heb nog nergens last van.
EDIT: oh wacht je zei online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |