Noord-Brabant, méééééhquote:Op woensdag 25 december 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ging nog bijna naar ajax.
Ik had m graag aan jullie gegeven
snap ik. gelukkig was Frank wijs genoeg.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ging nog bijna naar ajax.
Ik had m graag aan jullie gegeven
Dat kan kloppen, ik heb me pas vorig jaar september geregistreerd en ben pas afgelopen maart echt actief gewordenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar heb je in al die jaren hier nooit gezien
Onder een kam scheren doe ik met niemand.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Nie alle Brabanders onder een kam scheren
Nou, wees welkomquote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ik heb me pas vorig jaar september geregistreerd en ben pas afgelopen maart echt actief geworden
Maar ik luister al.jaren de top2000
Wat is je favoriete top 2000-nummer?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ik heb me pas vorig jaar september geregistreerd en ben pas afgelopen maart echt actief geworden
Maar ik luister al.jaren de top2000
Viel best mee toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door je vele posts in November.
Stond je niet op 1?quote:
Maandcijfersquote:
Sowieso, alle Brabanders scheren is een hoop werkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onder een kam scheren doe ik met niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |