quote:Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel een ok muzieksmaakBeter dan sommige andere users die nu wél meeposten.
Hier baggert ie tenminste ontopic.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef FritsFlits het volgende:
Tong komt altijd even 5 minuten hier baggeren en is dan weer weg... En dan latere weer 5 minuten.. And so on
Heb Van Basten ooit nog een prachtig doelpunt zien maken. Was altijd fan van Ajax maar had een seizoenkaart bij FC Den Bosch.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier baggert ie tenminste ontopic.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel een ok muzieksmaakBeter dan sommige andere users die nu wél meeposten.
quote:
Ik stond achter het doel.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb Van Basten ooit nog een prachtig doelpunt zien maken. Was altijd fan van Ajax maar had een seizoenkaart bij FC Den Bosch.
Vroeger waren we de beste.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb Van Basten ooit nog een prachtig doelpunt zien maken. Was altijd fan van Ajax maar had een seizoenkaart bij FC Den Bosch.
Ik zat achter het doel.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
bedankt voor de info.....quote:Op woensdag 25 december 2013 23:26 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kan melden dat elektrisch tandenpoetsen een aparte ervaring is met hoofdtelefoon op
Het is 2013, ik gok dat iedereen dat al wistquote:Op woensdag 25 december 2013 23:26 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kan melden dat elektrisch tandenpoetsen een aparte ervaring is met hoofdtelefoon op
ik stuur je wel een foto via dmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |