Karina heeft net kerstdiner gehad.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Heb je gedronken?
Neeheee als ik moet rijden drink ik niks. Ik heb daar sap gedronken.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina heeft net kerstdiner gehad.
Natuurlijk heeft ze gedronken.
Die heeft zijn tong verlorenquote:
Wat simpel.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeheee als ik moet rijden drink ik niks. Ik heb daar sap gedronken.
Dat is ook vroeg.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarna is het even wachten tot de volgende topplaat. Sta denk ik op met U2 - The Sweetest Thing.
Tegenstrijdigheid gespot.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeheee als ik moet rijden drink ik niks. Ik heb daar sap gedronken.
eh...nee, laat maarquote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tong is met de top 2000 wel een prima user.
Hij heeft wel een ok muzieksmaakquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel een ok muzieksmaakBeter dan sommige andere users die nu wél meeposten.
Mmmm gelukkig noem je geen namen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel een ok muzieksmaakBeter dan sommige andere users die nu wél meeposten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |