Ik zie niets, ik luister alleen maarquote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
En die ja![]()
Wel leuk trouwens dat ze een clipje uit Toppop laten zien
Veel beter ja, beetje een zeikplaat.quote:
Dat is relatief vroeg.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga na Great Balls of FIRE slapen
ditquote:Op woensdag 25 december 2013 23:21 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Veel beter ja, beetje een zeikplaat.
Clipjes vanmorgen ook bijv. Mudquote:Op woensdag 25 december 2013 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie niets, ik luister alleen maar
mis ik veel?
Nee want door een vreemdsoortig dementie weet tong niet meer hoe je moet quoten.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol. Kloontje van?
Uh nee geloof het niet
Ligt dat niet ongemakkelijk?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga na Great Balls of FIRE slapen
Daarna is het even wachten tot de volgende topplaat. Sta denk ik op met U2 - The Sweetest Thing.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol. Kloontje van?
Uh nee geloof het niet
Ik zag het jaquote:Op woensdag 25 december 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee want door een vreemdsoortig dementie weet tong niet meer hoe je moet quoten.
Nee joh ik was vanavond niet thuis en moest naar huis rijden. Dus ik zit pas aan mijn tweede wijntje en dat is niks.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Heb je gedronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |