Ja, door een lekker BBW of SSBBW, hmm.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef iPancakeMix het volgende:
Dus, wie heeft er ook gehoord van facesitting? Hebben jullie het ooit meegemaakt? Wat is jullie mening erover?
Tja... ik sta er best voor open als een vrouw tegenkom die daarvan houdt.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef iPancakeMix het volgende:
Dus, wie heeft er ook gehoord van facesitting? Hebben jullie het ooit meegemaakt? Wat is jullie mening erover?
Ik vond het ook helemaal niet raar, of zo. Niks fetish zoals in TT.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef zeefje het volgende:
Ik snap niet dat mensen het zo'n ding vinden. Toen ik voor de eerste keer seks had met mijn ex vonden wij het heel normaal dat ik soms heerlijk op zijn Gezicht Ging zitten.
Waarom ranzig en vernederend?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef Noriega het volgende:
Heb het een keer ervaren met een meisje dat daat wilde doen en is me goed bevallen. Beetje ranzig en vernederend. Maar daarom ook wel weer leuk.
Helaas, heb ik geen vriendin..quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef oLexie het volgende:
Alsof het echt een heel ding is
Het is gewoon een heel normaal iets om te doen of liggen jullie vriendinnen alleen maar een beetje?
Precies. Vooral als ze lange stelten heeft.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:43 schreef GekkePoes het volgende:
Als ze me zo stout aankijkt en mijn hoofd tussen haar benen klemt, heeft wel wat.
Je gezicht als stoel heeft toch wat vernederends en in mijn geval had ze er al een uitgaansavondje opzitten en dan is het allemaal wat zweterig.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 17:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Haha dank je, maar ik ben al voorzien van een gezicht om op te zitten
Mijn vriendin stelde tijdens standje 69 terwijl ze was gaan 'zitten' voor om klaar te komen op mijn gezicht. Ik vond het direct prima en enorm geil. Maar ze vroeg nog wel 3x of ik het wel echt wilde.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:41 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik vond het ook helemaal niet raar, of zo. Niks fetish zoals in TT.
Maar een vriend vertrouwde me toe dat zijn vriendin het suggereerde en beschouwt het als een enorme afknapper, en vind het ver buiten zijn comfort zone. Dus smaken verschillen kennelijk.
Dan neem je er eenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Helaas, heb ik geen vriendin..
Daarvoor moet je er dus eerst eentje hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef TR08 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je er dus eerst eentje hebben![]()
kip ei..... je weet tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mijn vriendin stelde tijdens standje 69 terwijl ze was gaan 'zitten' voor om klaar te komen op mijn gezicht. Ik vond het direct prima en enorm geil. Maar ze vroeg nog wel 3x of ik het wel echt wilde.Dat snapte ik niet, natuurlijk wil ik dat.
Maar dat vond ze blijkbaar erg geil en ik ook, dus doen we dat nu vaker.
Ja precies van 69 naar zitten is leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mijn vriendin stelde tijdens standje 69 terwijl ze was gaan 'zitten' voor om klaar te komen op mijn gezicht. Ik vond het direct prima en enorm geil. Maar ze vroeg nog wel 3x of ik het wel echt wilde.Dat snapte ik niet, natuurlijk wil ik dat.
Maar dat vond ze blijkbaar erg geil en ik ook, dus doen we dat nu vaker.
Bij standje 69 met de vrouw bovenop is het een kleine 'stap' naar facesitting, als de vrouw gaan zitten in plaats van liggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:51 schreef hunterwow het volgende:
valt 69 ook onder facesitting? Want anders snap ik niet dat het een 'fetish' is
En waarom precies niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Sloddervosje het volgende:
Als je eerst standje 69 doet en dan overgaat in facesitting, zit je met je neus in de poepert, dat lijkt mij niet de bedoeling.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef GameboyFlash het volgende:
Da's nog eens; gewenst je neus in andermans zaken steken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |