Ja, door een lekker BBW of SSBBW, hmm.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef iPancakeMix het volgende:
Dus, wie heeft er ook gehoord van facesitting? Hebben jullie het ooit meegemaakt? Wat is jullie mening erover?
Tja... ik sta er best voor open als een vrouw tegenkom die daarvan houdt.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef iPancakeMix het volgende:
Dus, wie heeft er ook gehoord van facesitting? Hebben jullie het ooit meegemaakt? Wat is jullie mening erover?
Ik vond het ook helemaal niet raar, of zo. Niks fetish zoals in TT.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef zeefje het volgende:
Ik snap niet dat mensen het zo'n ding vinden. Toen ik voor de eerste keer seks had met mijn ex vonden wij het heel normaal dat ik soms heerlijk op zijn Gezicht Ging zitten.
Waarom ranzig en vernederend?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef Noriega het volgende:
Heb het een keer ervaren met een meisje dat daat wilde doen en is me goed bevallen. Beetje ranzig en vernederend. Maar daarom ook wel weer leuk.
Helaas, heb ik geen vriendin..quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef oLexie het volgende:
Alsof het echt een heel ding is
Het is gewoon een heel normaal iets om te doen of liggen jullie vriendinnen alleen maar een beetje?
Precies. Vooral als ze lange stelten heeft.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:43 schreef GekkePoes het volgende:
Als ze me zo stout aankijkt en mijn hoofd tussen haar benen klemt, heeft wel wat.
Je gezicht als stoel heeft toch wat vernederends en in mijn geval had ze er al een uitgaansavondje opzitten en dan is het allemaal wat zweterig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |