Jammer dat ze niet hier komt, jullie zijn een leuk stelquote:
Waaaaaahquote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog live gezien
Wie wil mij aanraken?
Ik wil je schoenen wel aanrakenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog live gezien
Wie wil mij aanraken?
Ja, mooi liedje. Lekkere opbouw.quote:
You are not alonequote:
Het ging snel.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik net Cuby and the Blizzards gemist heb
En al 2x Rot Steward.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik net Cuby and the Blizzards gemist heb
*wijstquote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik wil je schoenen wel aanraken
Ik ga een stapje verder, ik vind er helemaal niets aanquote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er nu even niet in Den Haag...dus kan veilig zeggen dat ik the golden earring aardig vind, maar eigenlijk niet echt bijzonder.
Denk dat je straks wordt opgewacht na deze gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er nu even niet in Den Haag...dus kan veilig zeggen dat ik the golden earring aardig vind, maar eigenlijk niet echt bijzonder.
Screenshot.... Ja... Gelukt!quote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
Nee, maar gezien mijn muzieksmaak weet ik niet of jij dat als graadmeter moet nemenquote:
Ze hebben een paar klassiekers op hun naam, maar verder ben ik ook geen liefhebberquote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
Volgens wiki wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wist ik. Is ie dat niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |