ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb ie ook de duivel gezien in een te kleine jruk
ik zou misschien liever met een mooie kerel vrijen dan met ditquote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Abraham-de-Lacy wellicht, die valt op kerels.
zelfs danquote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Abraham-de-Lacy wellicht, die valt op kerels.
noooo nog net op kerstmis lolzquote:Op donderdag 26 december 2013 23:59 schreef blow... het volgende:
Ts, smeer je in met stront. Je kan me de ter8ng krijgen.
Zo lang je het zelf maar gelooft.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn vriend vond mij er schitterend uitzien in die jurk! En ik heb van alle kanten complimenten gekregen. Dus je kan zeggen wat je wil, ik WEET dat ik er geweldig en sexy uitzag en dat mijn vriend weer volop vlinders in zijn buik voelde van mij!
Echt, jij bent zó triest!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zou misschien liever met een mooie kerel vrijen dan met dit
Dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:02 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Echt, jij bent zó triest!
Lachwekkend dit gewoon. Ik ga kapot achter mijn pc.
Jullie geloven ook alles he.![]()
"misschien"?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zou misschien liever met een mooie kerel vrijen dan met dit
tsjaquote:
Die vera daarentegen mag 'm prima hebben. lust 'm ook wel geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #127
ik keek naar jouw jurk bum, maar ik snap waarom jouw vriend liever naast dat geile teefje wilde zitten.
Zij is een dusdanig slecht mens dat ik me om karma geen zorgen maak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:40 schreef eend112 het volgende:
Deze mensen zijn wel echt hard, doe is normaal, karma will come back around bitches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |