Naar eigen zeggen staan de mannen voor haar in de rij, of deze uitspraak ook daadwerkelijk op de waarheid berust durf ik zo niet te zeggen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #127
ik keek naar jouw jurk bum, maar ik snap waarom jouw vriend liever naast dat geile teefje wilde zitten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
ik keek naar jouw jurk bum, maar ik snap waarom jouw vriend liever naast dat geile teefje wilde zitten.
Verklaart alles inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ze zit ergens achter de kassa?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef chroestjov het volgende:
Naar eigen zeggen staan de mannen voor haar in de rij, of deze uitspraak ook daadwerkelijk op de waarheid berust durf ik zo niet te zeggen.
Oh ja, dat is waar ...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:08 schreef BlueMage het volgende:
Brummetje en werken, je kent haar duidelijk niet.
Ze zien die opgewonden kale tuinkabouter gewoon over 't hoofd.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ...
Wacht, al die mannen staan in de rij voor haar bij de supermarkt. Dringen allemaal voor.
fokken is toch ook soort van werk? wajongpositiefquote:Op donderdag 26 december 2013 23:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Brummetje en werken, je kent haar duidelijk niet.
Dat is wel waar, helaas komen er af en toe uitzendbureaus enzo die 'n stokje voor mijn ambities om fulltime nachtbageraar/troll te worden steken.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
fokken is toch ook soort van werk? wajongpositief
je kan ook zeggen, ik ben lesbisch en val op vrouwen.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, ik snap dat wel hoor...
Ik ken genoeg van die stelletjes die als ze in een groepje zijn echt alleen maar met elkaar bezig zijn en geen aandacht hebben voor anderen. En zelfs al zijn ze dan niet bij elkaar maar bij jou, dan nog zitten ze de hele tijd met elkaar te Whatsappen.
Als ik met een vriendin op m'n kamer meidendingen aan het doen ben wil ik niet de hele tijd door vriendlief gestoord worden omdat hij haar niet kan missen.
Als ik dat bedoel dan zeg ik dat wel. In dit geval bedoelde ik iets andersquote:Op donderdag 26 december 2013 23:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
je kan ook zeggen, ik ben lesbisch en val op vrouwen.
Mijn vriend vond mij er schitterend uitzien in die jurk! En ik heb van alle kanten complimenten gekregen. Dus je kan zeggen wat je wil, ik WEET dat ik er geweldig en sexy uitzag en dat mijn vriend weer volop vlinders in zijn buik voelde van mij!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ik denk eerder dat zn kerstmaal retour kwam.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Mijn vriend vond mij er schitterend uitzien in die jurk! En ik heb van alle kanten complimenten gekregen. Dus je kan zeggen wat je wil, ik WEET dat ik er geweldig en sexy uitzag en dat mijn vriend weer volop vlinders in zijn buik voelde van mij!
Dat zegt dan genoeg over je vriendquote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Wat een trieste reacties toch weer.
Was jij erbij? Ben jij mijn vriend? Nee gelukkig niet.
Geloof me: die blik in zijn ogen was vol van liefde toen hij mij voor het eerst zag in die jurk.
Hij vind me prachtig.
Als jij het recht hebt jezelf een schoonheid te noemen heb ik het recht om je weer met beide benen op de grond te zetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Wat een trieste reacties toch weer.
Was jij erbij? Ben jij mijn vriend? Nee gelukkig niet.
Geloof me: die blik in zijn ogen was vol van liefde toen hij mij voor het eerst zag in die jurk.
na die foto gezien te hebben denk ik dat ookquote:Op donderdag 26 december 2013 23:38 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zn kerstmaal retour kwam.
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Hoop dat hij je dumpt als je hierover moeilijk gaat doen. Zo niet mag hij direct zijn ballen inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |