Preciesquote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef JackLucifer het volgende:
Vind het toch een terechte klacht. Niet om dat gelul dat je vriend teveel naar een of andere griet lacht, maar omdat je niet eens zelf mag bepalen waar en naast wie je zit.
Het is geen 1960 meer!
Groot gelijk! Jij snapt de versiercode van mannen helemaal!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Vriend kwam terecht naast vriendin van neef van mij en zat vrolijk met haar te kletsen en lachte daarbij iets teveel naar mijn zin. Dat gaat hij dus dadelijk nog te horen krijgen.![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Hoop dat hij je dumpt als je hierover moeilijk gaat doen. Zo niet mag hij direct zijn ballen inleveren
30 Secondsquote:Op woensdag 25 december 2013 22:47 schreef Brummetje_ het volgende:
We zijn een heel leuk spelletje aan het doen. Het is heel gezellig hier.
30 seconds, wie kent het?
Heel hysterisch iig.
Ik was er heel goed in. En erg enthousiast.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:19 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
30 Seconds
Door Astrid Pater
Wie is er niet bekend met de spellen waarbij je zoveel mogelijk vragen moet beantwoorden binnen een bepaalde tijd. En het liefst binnen een tijdsbestek van een halve minuut en als het even kan nog minder. In 30 Seconds gaat het niet zozeer om het beantwoorden van vragen, maar aan de hand van aanwijzingen moeten personen en instanties geraden worden...
http://www.snelspel.nl/bordspellen/30seconds.html
Het vriendje van Brummetje moet het altijd ontgelden. Ze wil geen seks, dan weer wel, maar dan snapt hij het niet, hij windt haar niet op en hij heeft poep op zijn onderrug.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Pharkus het volgende:
Loop je je vriendje nou te cockblocken?
Precies en dan gaat hij jou weer jaloers maken door met het buurmeisje te palen en dan ga jij weer een stap verder en jullie leven nog lang en gelukkig in verschillende relatiesquote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef Brummetje_ het volgende:
Even ontopic: We hebben er gisteravond over gepraat, en mijn vriend weet nu wat hij de volgende keer anders kan doen.
Maar ik ga hem wel terugpakken en hetzelfde een keer bij een leuke neef van hem doen.
Dat is het nadeel van mannen: Die weten pas wat je bedoeld, als ze hetzelfde meemaken.
Dus ik ga hem eens lekker jaloers maken. Kan ik nu eigenlijk ook al doen, door te zeggen dat ex en ik weleens knuffelen. En dat ik met een andere vriend ook weleens knuffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |