Ja, zit ook op de verste stoelquote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
die ipad is toch groot genoeg om bepaalde dingen te verbergen voor je ouders....
Die zus heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik mis alleen de fles witte wijn, mijn zus daarentegen
O.oquote:
Ik heb een grote .. Ipadquote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet maar geen opmerking maken over ipad mini....
dat was eigenlijk mijn 1ste vraag geweest, maar wilde niemand op zijn...trappenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet maar geen opmerking maken over ipad mini....
Nee die compilatie hoef ik niet te zijn, vanaf morgen welquote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercy
Kijken jullie nu allemaal de A Gogo?
Ik doe beide tegelijk...of het een succes isquote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercy
NEEquote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercy
Ik kan die van mij wel doorsturen. Kan ik ook aan de wijnquote:
Ik ben een man, ik richt me alleen op de chatquote:Op woensdag 25 december 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe beide tegelijk...of het een succes is
Kijk...had ik bijna iets getypt waarvan stickertje zegt dat ik er spijt van krijg...dus doe ik het maar niet.quote:
DMquote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijk...had ik bijna iets getypt waarvan stickertje zegt dat ik er spijt van krijg...dus doe ik het maar niet.
Waarom 2x? Ben ik zo belangrijk?quote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
O.o
Tip van mij van gister: kijk uit wat je in een topic typt over drollen, voor je het weet stuurt iemand een foto van zijn kerstdrol in PM
Zoals?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijk...had ik bijna iets getypt waarvan stickertje zegt dat ik er spijt van krijg...dus doe ik het maar niet.
en de whiskeyquote:Op woensdag 25 december 2013 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik richt me alleen op de chat
Denk dat ze denkt dat je hardhorend bentquote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom 2x? Ben ik zo belangrijk?
Iemand had toch nog een zus ergens tussen parijs en NL...is die al terecht?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kan die van mij wel doorsturen. Kan ik ook aan de wijn
Ik heb net ook weer lekker zitten faxenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
O.o
Tip van mij van gister: kijk uit wat je in een topic typt over drollen, voor je het weet stuurt iemand een foto van zijn kerstdrol in PM
tuurlijk mijn buurman is altijd belangrijkquote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom 2x? Ben ik zo belangrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |