Ja ik was een jaar of 15, met een vriendinnetje, meer voor de lol, we waren geen fans. Wat nog treuriger was dat de zaal helemaal leeg was op een stelletje van een jaar of 25 naquote:
Dit is een van zo'n posts waar je morgen spijt van krijgt als je de posts van de vorige dag terug leest omdat je wilt weten wat je allemaal onder invloed getypt heb..quote:
Mooie stad, achter de philipsfabriekenquote:
Beste date ooit!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik was een jaar of 15, met een vriendinnetje, meer voor de lol, we waren geen fans. Wat nog treuriger was dat de zaal helemaal leeg was op een stelletje van een jaar of 25 na
Dus de zaal was bijna leeg, en nog steeds waren jullie niet de treurigste bezoekersquote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik was een jaar of 15, met een vriendinnetje, meer voor de lol, we waren geen fans. Wat nog treuriger was dat de zaal helemaal leeg was op een stelletje van een jaar of 25 na
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie stad, achter de philipsfabrieken
quote:
Neuh, deze kon nog net.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is een van zo'n posts waar je morgen spijt van krijgt als je de posts van de vorige dag terug leest omdat je wilt weten wat je allemaal onder invloed getypt heb..
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ooit naar de film van de Dolly Dots geweest
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]ja als het in een groene glazen fles met kurk erop en een etiket met Riesling zit wel.
Screenshot gemachtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is een van zo'n posts waar je morgen spijt van krijgt als je de posts van de vorige dag terug leest omdat je wilt weten wat je allemaal onder invloed getypt heb..
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
Uccie, ik zit met een iPad op schoot bij mijn ouders. Klinkt bekend toch
En die waren dan weer geheel zonder alcohol.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Precies, we hebben van jou al erger gezien
die ipad is toch groot genoeg om bepaalde dingen te verbergen voor je ouders....quote:Op woensdag 25 december 2013 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
Uccie, ik zit met een iPad op schoot bij mijn ouders. Klinkt bekend toch
Ik mis alleen de fles witte wijn, mijn zus daarentegenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]ik herken me hier heel erg in ja....al kijkt mijn vader inmiddels ned3 met top 2000 dus wordt steeds beter.
Doet maar geen opmerking maken over ipad mini....quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
die ipad is toch groot genoeg om bepaalde dingen te verbergen voor je ouders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |