Negeren en je doppen inhoudenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:33 schreef Uccie het volgende:
Ik hoor net dat ik de aardappelen en het vlees mag fixen...ik moet ook mijn commentaar voor me houden
Bohemian Rhapsody vind ik echt een zeikplaatquote:Op woensdag 25 december 2013 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idem, en ook niks met de Beatles
Nee, iets met verkrachte eenden...uh vereende krachten.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Negeren en je doppen inhouden
Kwakquote:Op woensdag 25 december 2013 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, iets met verkrachte eenden...uh vereende krachten.
Ik heb bewondering voor wat ze allemaal gedaan hebben, maar zou er zelf nooit een cd van opzettenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idem, en ook niks met de Beatles
Je kan ze er ook onder leggenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor wat ze allemaal gedaan hebben, maar zou er zelf nooit een cd van opzetten
One Direction van de jaren '60, meer nietquote:Op woensdag 25 december 2013 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor wat ze allemaal gedaan hebben, maar zou er zelf nooit een cd van opzetten
Dat vind ik ook leuk zo op z'n tijdquote:Op woensdag 25 december 2013 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
One Direction van de jaren '60, meer niet
Nou nee, teveel botox etc, is onherkenbaar gewordenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:36 schreef Uccie het volgende:
Tom Jonesen met 70+ nog steeds aantrekkelijk
Deze man weetquote:Op woensdag 25 december 2013 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody vind ik echt een zeikplaatThe Beatles hebben nog wel wat leuke nummers als Helter Skelter en Come Together. Maar het is niet echt mijn ding.
Neequote:Op woensdag 25 december 2013 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
One Direction van de jaren '60, meer niet
Die hebben tenminste niet zo'n beroerde drummerquote:Op woensdag 25 december 2013 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
OD doet niets, behalve de mooie jongetjes uithangen
En in de Top2000 staan.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
OD doet niets, behalve de mooie jongetjes uithangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |