quote:Op woensdag 25 december 2013 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt gourzonderen ipv gourmetten ben ik bang..
Ik wacht op mijn zus en haar soortvan vriendin.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:07 schreef glittertje39 het volgende:
[..]krijg je wel iets anders te eten of ga je vasten?
en die komen ergens deze avond maar niks concreets afgesproken?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn zus en haar soortvan vriendin.
Lesbisch?:)quote:Op woensdag 25 december 2013 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn zus en haar soortvan vriendin.
Kan ik me erg goed voorstellenquote:Op woensdag 25 december 2013 18:12 schreef SeLang het volgende:
Toen dit in de hitparade stond dacht ik altijd dat het door een vrouw werd gezongen!
Ja.quote:
Zullen zo wel binnen komen.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:10 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
en die komen ergens deze avond maar niks concreets afgesproken?
Dat andere nummer van ze is al uit de lijst gedonderd, dat dit nummer volgend jaar ook maar moge volgen.....quote:
die .pls doet het hier ook niet nee.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de link in de OP werkt hier niet om te luisteren.
ik nietquote:Op woensdag 25 december 2013 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Wordt er hier iemand nou echt vrolijk van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |