Ik hoef mijn mute knopje niet meer te gebruikenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:53 schreef loempiaspeciaal het volgende:
[..]
wAT een kutmuziek staat geen ene house nummer tussen
loempia je bent te vroeg uit het vet gekomen, je moet een ander topic hebbenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:53 schreef loempiaspeciaal het volgende:
[..]
wAT een kutmuziek staat geen ene house nummer tussen
Als we niet weten wat het is kunnen we er ook niet op stemmenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En er staat ook geen Grindcore tussen verdomme
Nee, doe helemaal niks aan kerst..quote:Op woensdag 25 december 2013 17:56 schreef Lamabal het volgende:
Zijn jullie nog speciaal gekleed voor kerst?
Ik ben al speciaal van zolder afgekomen dit jaar. En heb sinds jaren weer is een broek aan
ik heb net mijn jurkje en hakken vervangen door joggingbroek en warme sokkenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:56 schreef Lamabal het volgende:
Zijn jullie nog speciaal gekleed voor kerst?
Ik ben al speciaal van zolder afgekomen dit jaar. En heb sinds jaren weer is een broek aan
Huispak van roy donders?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:58 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb net mijn jurkje en hakken vervangen door joggingbroek en warme sokken
die is stukjes vlees aan het draaien in zijn gourmetpannetjequote:Op woensdag 25 december 2013 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is onze Flitser aan het eten?
kwijlende cliënten en feestoutfits zijn nooit een goede combiquote:Op woensdag 25 december 2013 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn haar geverfd en toen een makkelijke outfit met fleecevest aangetrokken, feestelijk genoeg, niemand ziet het. Morgen ook geen feestoutfit, zonde om die onder te laten kwijlen door de cliënten
ik heb zijn vriendje stampertje opquote:Op woensdag 25 december 2013 17:59 schreef Lamabal het volgende:
Ik ga bambi op eten. Smakelijk iedereen!
Ik heb mijn winter-UI van stal gehaald. Helaas zonder Atzegod.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |