Die lul koopt zijn eigen plek in bij zijn eigen programma met z'n "top2000-classic"quote:Op woensdag 25 december 2013 15:22 schreef peaceman het volgende:
Kunnen we volgend jaar bij SR niet gaan doneren om Sander niet mee te laten presenteren bij de top 2000? Ik voorzie een record opbrengst!
Om het maar niet over Jim Reeves te hebben. Ik kan er om blijven huilen, vorig jaar nog present met 3 nummers, nu geen enkel nummer meerquote:Op woensdag 25 december 2013 15:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar van sommige mensen verwacht je toch wel meer noteringen, of dat ze er überhaupt instaan (Everly Brothers bijvoorbeeld).
Ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:23 schreef D. het volgende:
Was de weerstand tegen Sander vorig jaar ook zo groot?
Jaquote:Op woensdag 25 december 2013 15:23 schreef D. het volgende:
JA!quote:Op woensdag 25 december 2013 15:23 schreef D. het volgende:
Het is een echt trauma gewordenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:23 schreef D. het volgende:
Jaaaa ik herkende hem al ergens vanquote:Op woensdag 25 december 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer doet me helaas teveel denken aan Roosmarijn Reijmer
Dat sloeg nergens opquote:Op woensdag 25 december 2013 15:24 schreef Molurus het volgende:
Was dat niet Ringo waar zo veel weerstand tegen was?
Het helpt ook niet dat hij nu zo ongeveer in het Roodbeen-blok zit.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:23 schreef D. het volgende:
Wibi oook? Die is onderhand ook alweer 80, al ziet ie er nog verdomd jong uit...quote:Op woensdag 25 december 2013 15:24 schreef Ferdo het volgende:
Ah, daar is Joe. Nu alleen nog Elton en dan hebben we alle Piano Men van de jaren '80 gehad.
Jouw sig herkende m ook. Topmomentje was datquote:Op woensdag 25 december 2013 15:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaaaa ik herkende hem al ergens van
Zij gaf jou een happy ending?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer doet me helaas teveel denken aan Roosmarijn Reijmer
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw sig herkende m ook. Topmomentje was dat
Zijn toch wel nummers te bedenken van de PSB die er niet instaan, maar wel beter zijn dan deze.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:27 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits wacht op Ajax-plaatjes
Alle nummers die er niet instaan dusquote:Op woensdag 25 december 2013 15:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zijn toch wel nummers te bedenken van de PSB die er niet instaan, maar wel beter zijn dan deze.
Gerard lijkt hier op Henk van Alfred J. Kwakquote:
Niet alleen hier toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gerard lijkt hier op Henk van Alfred J. Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |