topickaperquote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Heb al het leven geschonken aan een schaats, shorttrack, skispring, babes en sc topic
dat was hij al een tijdje tochquote:
quote:
Dames wel naar het WK.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef borisz het volgende:
Helaas geen WK voor de volleybalheren. België en Frankrijk staan nu 2-2 sets. Beide landen houden nu minimaal een punt over aan het duel en beide landen mogen als groepswinnaar of beste nummer twee naar het WK.
NL is de tweede beste nummer twee.
Leuk. Zit er potentie in borisz ?quote:
Ik bedoelde, leuk zo'n jong enthousiast modje op OS.quote:
Opzich wel... Het komt er alleen nooit uit.quote:
De vrouwen waren ook eerder succesvol met de europese-titel.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Opzich wel... Het komt er alleen nooit uit.
De mannen zijn sinds 2004 niet meer op een mondiaal toernooi (OS/WK) aanwezig geweest.
De Belgen zijn in opkomst trouwens. Beide teams nu ook naar het WK.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vrouwen waren ook eerder succesvol met de europese-titel.
Maar de mannen zijn idd ver teruggevallen. Is ook inherent aan die sport lijkt me. Weinig landen die permanent aan de wereldtop staan.
Zat er aan te komen gezien hun club-volleybal.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
De Belgen zijn in opkomst trouwens. Beide teams nu ook naar het WK.
welke gekke namen hebben ze voor die teams bedacht?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
De Belgen zijn in opkomst trouwens. Beide teams nu ook naar het WK.
heeft nog knap lang geduurd dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zat er aan te komen gezien hun club-volleybal.
Red Dragons (heren) & Yellow Tigers (dames)quote:Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke gekke namen hebben ze voor die teams bedacht?
Eigenlijk wel ja.quote:
ik vond het al vreemd dat er 's middags darten was. Maar wat is dat hele gedoe met voorronde ineens? Of heb ik dat de afgelopen jaren gemist?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef borisz het volgende:
Maandagmiddag en dan darten op Lakeside
Halflege zaal
Het veld is uitgebreid naar 40 mannen en 16 dames (was 32 en 8).quote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond het al vreemd dat er 's middags darten was. Maar wat is dat hele gedoe met voorronde ineens? Of heb ik dat de afgelopen jaren gemist?
ingewikkeld, maar waarom moet de titelverdediger dan uitkomen in de voorrondequote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Het veld is uitgebreid naar 40 mannen en 16 dames (was 32 en 8).
Vroeger was het gewoon de beste 28 van de ranking + 4 qualifiers en nu De beste zestien van de ranking + Top zoveel van de andere ranking + kwalificatietoernooi + de besten van een aantal landen. PDC'tje dus
Nee hoor. Scott Waites was gewoon als zevende geplaatst.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ingewikkeld, maar waarom moet de titelverdediger dan uitkomen in de voorronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |